19 آوریل, 2024
سیستم صوتی گیشه

میکروفون گیشه چه کاربردی دارد ؟

سیستم صوتی گیشه

قطعا همه ی ما هنگام مراجعه به سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی مانند بیمارستان ها، بانک ها، صرافی ها، مراکز تعویض پلاک خودرو و … هنگام مکالمه با کارشناسان پاسخگویی مستقر در گیشه های پذیرش در آن سازمان یا اداره با مشکل شنیدن صدای فرد گیشه دار و یا تفهیم کلام خود به او با مشکلاتی مواجه بوده ایم. این تجربه ی ناخوشایند نشنیدن صدای فرد مقابل و یا اجبار به بلند صحبت کردن سال هاست که در سازمان ها و ادارات ما در ایران بوده و هست.
بیشتر افراد با خم شدن و نزدیک کردن سر خود به حفره ی پایینی مخصوص تبادل اسناد و مدارک، تلاش می کنند صدای خود را به گوش گیشه دار برسانند و یا صحبت های او را واضح تر بشنوند. قطعا چنین شرایطی برازنده ی ارباب رجوع یک سازمان نیست و با سیاست های کلی سازمان ها تحت عنوان “تکریم ارباب رجوع” در تضاد شدید است.
این وضعیت برای کارشناسان مستقر در گیشه های یک سازمان به مراتب آزار دهنده تر است. چرا که ایشان تمام مدت ساعات کاری خود را با این معضل دست و پنجه نرم می کنند. سیستم صوتی گیشه یا میکروفون گیشه که برای اولین بار از حدود چهار سال پیش توسط شکوفا اندیشه به بازار داخلی ایران معرفی شد بهترین راه حل مشکل مکالمه بین ارباب رجوع و گیشه دار در گیشه های پذیرش و یا اطلاع رسانی یک سازمان است.
ظاهر این محصول بسیار به سیستم میکروفون کنفرانس نزدیک است و بسیاری از افراد در نگاه اول سیستم صوتی گیشه را با سیستم میکروفون کنفرانس یکسان فرض می کنند در حالیکه میکروفون گیشه  صرفا به منظور مکالمه بین فقط و فقط دو نفر (گیشه دار و ارباب رجوع) طراحی و ساخته شده است. هدف نهایی کاربرد سیستم صوتی گیشه آن است که در عین حفظ حریم خصوصی افراد و اطلاعات احیانا محرمانه ایشان، مکالمه با کارشناس پاسخگویی مستقر در گیشه به یک معضل تبدیل نشود.
در گیشه ها و اماکنی که بنا به دلایل امنیتی – حفاظتی بین محل استقرار گیشه دار و ارباب رجوع، یک صفحه شیشه ای آکوستیک وجود دارد، معمولا برقراری ارتباط کلامی بین گیشه دار و ارباب رجوع، به راحتی امکان پذیر نیست. در چنین شرایطی، میکروفون گیشه ، به طرفین کمک می کند تا به راحتی با یکدیگر ارتباط کلامی برقرار نمایند. شکوفا اندیشه به عنوان اولین و تنها ارائه دهنده ی سیستم صوتی گیشه در ایران از سال ۱۳۹۲ اقدام به معرفی این محصول به کاربران نمود.
در ابتدا با توجه به عدم آشنایی و شناخت کم مسئولین نسبت به وجود چنین راه حلی برای تسهیل ارتباط کلامی بین گیشه دار (متصدی پاسخگویی به ارباب رجوع) و مراجعین، استفاده از این محصول با سرعت کمی گسترش می یافت اما بعد از تجهیز گیشه های چند مرکز خصوصی و دولتی به سیستم صوتی گیشه ارائه شده توسط شکوفا اندیشه، موج درخواست ها برای استفاده از این محصول در ایران به راه افتاد.
سیستم صوتی گیشه

میکروفون گیشه

بهترین سیستم های صوتی گیشه کدامند ؟

سیستم صوتی گیشه کاواک مدل ۳۰۶۶
سیستم صوتی گیشه کاواک مدل ۳۰۶۶ جدید ترین محصول کاواک در این حوزه می باشد. از جمله مهمترین تفاوت های این مدل با سایر مدل ها می توان به طراحی بسیار زیبا، کنترل پنل لمسی، پایه میکروفون بلند تر و با امکان جداسازی، پخش صدای از قبل ضبط شده برای سلام و خوش آمدگویی و نیز تشکر و خداحافظی با ارباب رجوع، پورت های متفاوت و جدای از بدنه ی یونیت اصلی و یونیت مشتری فلزی و مشکی رنگ اشاره کرد. اطلاعات جزیی و دقیق تر به زودی در همین صفحه بروز رسانی خواهد شد.
سیستم صوتی گیشه مدل ۲۰۸۰
سیستم صوتی گیشه مدل ۲۰۸۰ جدید ترین مدل ارائه شده توسط کاواک در بازار ایران است. طراحی زیبا، ابعاد نسبتا کوچکتر از میکروفون گیشه مدل ۲۰۱۶، بدنه تمام آلومینیومی و استفاده از مدار های دیجیتال بر پایه ریزپردازنده ها (درست همانند مدل ۲۰۱۶) که باعث ارائه صدای با کیفیت، شفاف و بدون فیدبک و سوت کشیدن می شود، این مدل را در کشور های آسیای جنوب شرقی به یکی از مدل های پرطرفدار تبدیل کرده است.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *