26 آوریل, 2024
سئو داخلی چه پارامترهایی دارد؟؟

سئو داخلی چه پارامترهایی دارد ؟

سئو داخلی چه پارامترهایی دارد؟

سئو به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. برای اینکه وب سایت شما توسط موتورهای جستجو دیده شود و رنک بگیرد، اصولی را باید رعایت کنید. ما در این مقاله درباره سئو داخلی که یکی از سه دسته مختلف سئو می باشد صحبت می کینم. سئو تکنیکال، سئو خارجی و سئو داخلی  شامل سئو می باشند. در این مقاله درباره سئو داخلی یا سئو آن پیج نکاتی را بررسی می‌کنیم‌.تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

چرا باید سئو داخلی را رعایت کنیم؟

اگر شما قصد داشته باشید که وب سایت تان را در صفحه اول گوگل بینید‌، باید اصول  سئو داخلی را در صفحات داخلی وب سایت تان رعایت کنید اگر فکر می‌کنید  که زمان این کار را ندارید شما میتوانید به شرکت های طراحی سایت مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما شرکتی دارای تخصص و تجربه کافی است، تا بتوان آنرا در گروه بهترین شرکت طراحی سایت در کرج و سایر استان ها طبقه بندی کرد.

سئو داخلی چه پارامترهایی دارد؟؟

چه صفحه ای را می‌توان در گروه سئو داخلی بالا رتبه بندی کرد؟

صفحه باید دارای محتوای اختصاصي و با کیفیت باشد و متن صفحه نباید کپی باشد. همچنین باید اصولی را در نوشتن متن رعایت کرد که نکات ساده ای نیز هستند. در مرحله اول، کلمه کلیدی درستی را پیدا کنید‌‌. این کلمه باید بتواند معرف کسب وکار شما باشد و مخاطب بتواند به آسانی بفهمد که محتوا و هدف صفحه شما چیست، سپس با چگالی مناسب آنرا در متن خود بکار ببرید. کلمه کلیدی هدف را در عنوان h1 صفحه قرار دهید اینگونه گوگل با مراجعه به وب سایت شما متوجه می‌شود که موضوع صفحه درباره چیست.

کلمه کلیدی هدف را در تگ های عنوان h2وh3  نیز بکار ببرید. کلمه کلیدی هدف را در صد کلمه اول متن خود به کار ببرید. در پایان متن و در صد کلمه پایانی مقاله، دوباره کلمه کلیدی هدف را بکار ببرید. در بکار بردن کلمه کلیدی زیاده روی نکنید این کار باعث می‌شود که گوگل شما را جریمه کند و همچنین مخاطب نیز متن شما را بی کیفیت می داند ومتن ناخوانا را هیچ کس نمی پسندند. فراموش نکنید که شما برای کابران متن می‌نویسید نه ربات های گوگل! کلمه کلیدی موردنظر تان را در alt و توضیحات تصاویر نیز بکار ببريد.

سئو داخلی چه پارامترهایی دارد؟؟

از عکس های مرتبط و یونیک استفاده کنید.ربات های گوگل تصاویر جدید و یونیک را تشخیص می دهند و همچنین طبق تحقیقات سئوکاران مطرح دنیا، وب سایت هایی که داری عکس های یونیک هستند رنک و رتبه بهتری را از گوگل کسب کرده اند. یک نکته مهم این است که لینک های داخلی را در صفحات مختلف وب سایت تان به کار ببرید همچنین توضیحات متا را برای تمام صفحات خود بنویسید.

نکات دیگری که شاید در حوزه سئو صفحه نباشد و به سئو تکنیکال مرتبط است و نقش مهمی روی سئو صفحه دارد، سرعت بارگذاری صفحه است. صفحه ای که با سرعت خوبی برای کاربر لود شود امتیاز بیشتری از سمت کاربران می‌گیرد و این باعث می‌شود گوگل نیز به این صفحه توجه کند و رتبه آنرا بهبود ببخشد. همچنین افزودن فرم تماس با ما، فعال کردن قسمت کامنت و نظرات و همچنین بخش سوالات رایج را در انتهای متن خود قرار دهید و هر از گاهی متنی به آن اضافه کنید و یا آنرا آپدیت کنید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید