23 آوریل, 2024

راهنمای سفر به کیش

چرا کیش اینقدر محبوب است؟

راهنمای سفر به کیش : شاید اولین سوالی که به ذهن شما خطور کند این باشد که تور کیش چه جذابیتی دارد که همه آن را دوست دارند و در تمام طول سال پر از توریست است. اولین مسئله آب و هوای خوب جزیره است. کیش به جز تابستان هوای خوبی دارد و این بهترین فرصت برای تفریح ​​است. به خصوص در فصل زمستان اکثر شهرهای ایران آب و هوای سردی دارند و کیش از معدود شهرهایی است که هم آب و هوای خوبی دارد و هم بسیار توریستی است.

این شهر جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد. محبوب ترین آنها تفریحات آبی کیش است. فعالیت هایی مانند غواصی، پاراسلینگ، اسکوترهای دریایی و شاتل از جمله فعالیت های آبی جزیره هستند که ممکن است در همه شهرهای ایران حتی شهرهای ساحلی وجود نداشته باشد. تفریحات آبی کیش این جزیره را منحصر به فرد کرده است.

موضوع مهم دیگر در مورد جذابیت تور کیش خرید از برندهای بزرگ و لوکس است. کیش به عنوان یک منطقه آزاد تجاری دارای پاساژهای بین المللی با برندهای مختلف دنیا می باشد. خرید در کیش می تواند برای شما ارزان تر از سایر شهرها باشد، زیرا کالاهای این منطقه مالیاتی ندارند. همچنین مسافران می توانند تا سقف مجازی از کیش خرید کنند، و برای بیش از سقف تعیین شده باید  مالیات و عوارضی  بپردازند. در خرید از کیش حتما دقت کنید و قیمت اجناس مورد نظر خود را از شهرهای دیگر بپرسید تا قیمت واقعی را پیدا کنید.

علاوه بر این کیش جزیره ای قدیمی است و جاذبه های تاریخی مهمی دارد. شهر زیرزمینی کاریز با قدمتی 2500 ساله و شهر قدیمی حریره با قدمتی 1000 ساله مهمترین جاذبه تاریخی این شهر است. علاوه بر این، کیش دارای جاذبه های طبیعی از جمله ساحل مرجان، پارک آهو و … می باشد.

بهترین زمان برای سفر به کیش

کیش تقریبا در تمام سال گردشگران دارد. اما بهترین زمان برای سفر به کیش زمستان است. کیش آب و هوای گرمی دارد. به همین دلیل است که تابستان ها آنقدر گرم است که شاید برای همه قابل تحمل نباشد. اما کسانی که می خواهند با تور ارزان کیش سفر کنند، این فصل را انتخاب کنند. در این فصل تورهای کیش، بلیط هواپیما و هزینه هتل کاهش چشمگیری پیدا می کند. در نظر داشته باشید که تمامی هتل ها، پاساژها و استراحتگاه های کیش دارای امکانات خنک کننده هستند و اگر نمی خواهید زیاد در خیابان ها و ساحل پیاده روی کنید، تور تابستانی کیش می تواند گزینه خوبی باشد. به خصوص که جشنواره تابستانی کیش با برنامه های شاد و موزیکال جذابیت سفر را افزایش می دهد.

جز در فصل زمستان که بهترین زمان سفر به کیش است، این جزیره در اواسط پاییز و اوایل بهار آب و هوای خوبی دارد. پاییز با توجه به بازگشایی مدارس از حجم سفرها کاسته و فرصت خوبی برای سفر است. تور کیش نوروزی نیز بسیار پرطرفدار است. نوروز هوای کیش بسیار مطبوع است و تعطیلات سال نو باعث می شود گردشگران بیشتری به کیش بیایند. در نتیجه جزیره کمی شلوغ می شود و قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل افزایش می یابد.

راهنمای سفر به کیش

راهنمای سفر به کیش

هزینه های سفر به کیش

برای سفر به کیش می توانید پول خرج کنید و سفری مجلل داشته باشید و یا با حداقل ها برنامه ریزی سفر خود را انجام دهید. اقامت در مهمانسراها و خانه های بومی هزینه اقامت شما را کاهش می دهد. برعکس، اگر هتل های چند ستاره و لوکس را انتخاب می کنید، باید هزینه زیادی کنید. یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های سفر به کیش، سفر در زمان‌های کم گردشگری است. در این زمان قیمت ها به شدت کاهش می یابد. خرید بلیط چارتر هواپیما و همچنین تور لحظه آخری نیز فرصت خوبی برای یک سفر ارزان و مقرون به صرفه است.

بلیط هواپیما بسته به نوع کلاسی که انتخاب می کنید می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. بلیط های درجه یک گران ترین هستند و پس از آن پروازهای بیزینس کلاس که با نوشیدنی های گرم و تنقلات از مسافران پذیرایی می کنند. بلیط های اکونومی کمترین قیمت را دارند که معمولا شامل نوشیدنی و غذای سرد می شود.

هزینه رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما هزینه اصلی سفر است اما باید هزینه تفریح ​​در کیش را نیز در نظر بگیرید. کیش تفریحات گران قیمتی دارد و حتما بودجه های جداگانه ای برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، غذا هزینه های جداگانه ای دارد. زیرا اکثر هتل های کیش فقط صبحانه را در هتل در نظر می گیرند.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید