28 مارس, 2024
در مورد خودروی ام وی ام 530 بیشتر بدانید

در مورد خودروی ام وی ام 530 بیشتر بدانید

در مورد خودروی ام وی ام 530 بیشتر بدانید

پس از ام وی ام 110 ، خودروی mvm530یا چری A5) دومین محصول چری بود که توسط مدیران خودرو مونتاژ شد. در مورد طراحی 530 جالب است بدانید که چینی ها این ماشین را با الهام از نسل ششم نیسان ماکسیما (A34) طراحی کرده اند اما در مقیاس کوچکتر! کابین 530 به لطف سقف قوسی اش فضای کافی را برای سرنشینان فراهم می کند و صندلی ها بزرگ و راحت هستند اما بدن سرنشینان را در پیچ و خم جاده نگه نمی دارند.

سیستم تعلیق 530 باید تا حدی نرم توصیف شود که برخی از دارندگان آن را با مدلهای اسپرت (خشک) جایگزین کنند. اگر می توانید از پس طراحی آن برآیید ، با کمبود قطعات آن را بسازید و از گیربکس اقتصادی آن هم بیزار باشید ، مطمئن باشید که 530 چیزی از رقبای ایرانی اش کم ندارد.

MVM 530 با رینگ و لاستیک کوچک در مقایسه با بدنه و صندوق عقب مکعب از جذابیت خاصی برخوردار نیست.

فضای داخلی کابین نیز از نظر قیمت و کیفیت مناسب بوده و ظاهر ساده آن راضی کننده است.

برای مشاهده مشخصات خودرو های ام رو این لینک کلیک کنید.

موتور دو لیتری قدرت و شتاب خوبی را فراهم می کند و کاملاً نیاز راننده را برای رانندگی عادی و روزمره برآورده می کند.

به طور کلی خودروهای چینی به دلیل قیمت تجهیزات زیادی شناخته می شوند و 530 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پس از ورود به کابین 530 با منطقه وسیع و بزرگی روبرو خواهید شد. به لطف سقف بلند ، افراد بلند قد می توانند به راحتی در صندلی جلو بنشینند در حالی که فضای هنوز برای سرنشینان عقب مناسب است.

MVM 530 از جلو دارای سیستم تعلیق استراتژی MacPherson و اتصالات متعددی در عقب است و عملکرد آنها نرم است و هنگام شروع سواری باید به فرمان سریع توجه کنید.

این خودرو از طراحی زیبا و چشم نواز ، با اندازه و ابعاد مناسب و کاملاً مطابق با سلیقه ایرانی برخوردار است ، ظاهر براق و مدرن این خودرو با خطوط بدنه و ترکیب متعادل چراغ های عقب ، ترمز ، چراغ های سیگنال هماهنگی کامل دارد ، مه مزایای قطع کننده مدار. به طور کلی ، این اتومبیل از ظاهری کارآمد و کارآمد برخوردار است.

جعبه دنده روان نسبت دنده مناسب ، سواری نرم و لذت بخشی را برای این خودرو ایجاد کرده است. این خودرو دارای جعبه دنده 5 سرعته با سیستم کنترل الکترونیکی پیشرفته ، دوام بالا ، پنج دنده جلو و گشتاور بالا برعکس است. سیستم کنترل الکترونیکی این خودرو مجهز به پردازنده تطبیقی ​​اتوماتیک ، با استفاده از منطق فازی است که توانایی کنترل تعویض دنده ، فشار گردش روغن ، عبور روغن از مایع خنک کننده را با دقت دارد و به شما امکان می دهد رانندگی دلپذیری داشته باشید تجربه. دارند.

به طور کلی ، اتاق رانندگی جادار و روان و فرمان نرم و کاربردی این خودرو ، آن را به گزینه ای مناسب برای همه افراد ، به ویژه خانواده ها تبدیل کرده است. موتور این خودرو با حجم 2 لیتر و 139 اسب بخار متناسب با حجم آن در بین خودروهای هم رده بهترین قدرت را دارد.

این خودرو در آزمون معتبر C-NCAP مقام اول را در بین خودروهای تولید شده در چین کسب کرد. MVM530 از ساختار و سیستم تعلیق پیشرفته شاسی بهره می برد. با استفاده از همکاری و فناوری لوتوس ، طراح و سازنده اتومبیل های ورزشی انگلستان و بهینه سازی NVH (سر و صدا و لرزش) برای تمام اجزای خودرو ، با عملکرد فوق العاده سبک اروپا ، کنترل ، راحتی و ثبات آسان را فراهم می کند.

فضای داخلی این خودرو زیبا و مدرن است و کاملاً شبیه ماشین های کلاس بالاتر است. اتاق خواب این ماشین از کارخانه چری فضای باز زیادی دارد. صندلی های نرم کاملا بسته و مناسب برای مسافت های طولانی و مسافرت ها. این خودرو دارای تجهیزات و گزینه های زیادی از جمله صندلی های چرمی ، تهویه مطبوع اتوماتیک است.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *