23 آوریل, 2024

خرید یک میلیون بازدید اینستاگرام فقط 180 هزار تومان !

خرید یک میلیون بازدید اینستاگرام فقط 180 هزار تومان !

خرید یک میلیون بازدید اینستاگرام فقط 180 هزار تومان !

لیست قیمت ارزانترین سرویس بازدید اینستاگرام برخی از فروشگاه ها:

آدرس فروشگاه قیمت 1000 بازدید اینستاگرام به تومان
iranigram.com 3,000
follownic.com 5,000
kharidview.ir 5,000
instaview.ir 1,000
followjet.com 8,000
shirazsocial.com 182
followcamp.com 8,000
buylike.ir 31,500
followeran.com 500
follower98.ir 1,400

 

از میان سایت ها ، شیراز سوشال ارزانترین بازدید اینستاگرام را به میفروشد که برای 1m بازدید اینستاگرام چیزی حدود 182 هزار تومان دریافت می کند !

اگر بلاگر هستید ، قطعا هرچه که تعداد لایک و بازدید ویدئو های شما زیاد باشد ، اسپانسر و مشتریان زیادی برای تبلیغات خود جذب خواهید کرد.

اگر برای یک ویدئو 5 میلیون بازدید خریداری کنید ، حدود 1 میلیون بروی پیج خود سرمایه گذاری کرده اید و اگر آن ویدئو اسپانسری باشد ، در واقعیت برای جذب اسپانسر های جدید سرمایه گذاری کرده اید ! با خرید بازدید توجه بسیاری از شرکت و کاربران را به خود جلب می کنید و میتوانید تبلیغات بسیاری را بفروشید.

ایا خرید بازدید اینستاگرام مفید است؟

خرید بازدید اینستاگرام ، تاثیر منفی یا مثبتی بر روی پیشرفت پیج شما یا ورود به اکسپلور نخواهد گذاشت. فقط به صورت ظاهری  برای جلب توجه اسپانسر ها کاربرد دارد.

به جز خرید بازدید ، راه های دیگری برای افزایش بازدید وجود دارد؟

بله ! جدا از اینکه از فالوور های خود بازدید دریافت کنید ، با ورود به اکسپلور اینستاگرام می توانید بازدید بسیاری جذب کنید.

اکسپلور بخشی از اینستاگرام است که می توانید با ورود به آن ، ترند ترین ویدئو های منتشر شده از پیج هایی که آن ها را فالو ندارید را مشاهده کنید.

یکی از ترفند های ورود به اکسپلور اینستاگرام ، این است که در یک ساعت مناسب در پیج خود پست منتشر کنید تا لایک و کامنت بسیاری دریافت کند و به اکسپلور راه یابد:

مشابه نکات ذکر شده در بالا ، نیاز است که در یک ساعت مناسب ویدئو های خود را منتشر کنید تا به مشکل برنخورید.

خرید یک میلیون بازدید استوری اینستاگرام

بازدید استوری در دیگر سایت ها چه قیمت است؟

آدرس فروشگاه قیمت 1000 بازدید استوری به تومان
Instaview.ir 6,000
Irfollower.com 6,500
Mymember.shop 5,500
Followeran.com 9,200
Shirazsocial.com 410
followcamp.com 15,000
follownic.com 20,000
buylike.ir 29,400
dariche67.ir 4,000
drmagic.ir 5,000

 

باز هم وبسایت shirazsocial.com برای خرید بازدید استوری اینستاگرام قیمت بسیار بهترین نسبت به دیگر سایت ها ارائه می دهد.

خرید بازدید استوری مفید است؟

بستگی دارد که از چه جهت به این سوال نگاه کنیم.

1-اگر خرید بازدید استوری را برای افزایش اعتبارمون نزد اینستاگرام انجام می دهیم ، قطعا ارزشی ندارد و اینستاگرام به تعداد بازدید توجهی ندارد ، فقط وقتی توجه می کند و بازدید مهم براش است که از بازدید ها لایک ، ریپلای و اشتراک هم دریافت شود.

2-اگر مشتری شما تبلیغ استوری خواست ، با خرید بازدید برای استوری می توانید نشان دهید که تبلیغ استوری بازدید بسیاری داشته است یا اینکه بازدید خریداری می کنید تا بازدید استوری ها را افزایش دهید و اقدام به تهیه فیلم به عنوان مدرک بازدید پیج کنید.

خرید بازدید پروفایل اینستاگرام

برخی از دوستان اقدام به خرید بازدید پروفایل اینستاگرام می کنند به خیال اینکه تاثیر مثبتی برای پیجشان داشته باشد. بازدید پروفایل تاثیری جز اینکه آمار بخش آمارگیر پنل بیزینس داشته باشد ، هیچ سود دیگری نخواهد داشت .

اما ! برای مشتریان شما مفید است ! در واقع بازدید پروفایل را نباید برای پیج خود خرید ، چون تاثیری ندارد ، اما برای پیج مشتریانی که پیج آن ها را تبلیغ می کنید ، فقط به آن مشتری نشان می دهد که در زمان خرید تبلیغ از شما ، کاربران بسیاری از پیج مشتری دیدن کرده اند و آن تبلیغ مفید بوده است !

نکته : هرگز نمیتوان متوجه شد که چه کسانی ویدیو اینستاگرام ما بازدید کردند و اینستاگرام فقط تعداد بازدید را به ما نشان می دهد.

هک بازدید استوری اینستاگرام

توجه کنید که نرم افزار هایی که به عنوان هک بازدید استوری اینستاگرام به فروش می رسند ، هک نبوده و در واقع نوعی سیستم تبادل است! به این صورت که شما یوزر و پسورد خود را وارد می کنید تا بتوانید از برنامه استفاده کنید . حال برنامه با اکانت شما از دیگر پست ها دیدن میکند و با یوزر و پسورد هایی که از دیگر اکانت ها دارد ، از پست شما دیدن می کند.

برخی از این نرم افزار ها کلاه برداری بوده و برای هک حساب شما به کار برده میشود و هکر ها برای اینکه نرم افزارشان واقعی به نظر بیاد ، جای اینکه نرم افزار را رایگان منتشر کنند ، با قیمت 30 تا 80 هزار تومان به فروش میرسانند تا با اعتماد به خرید ، در واقعیت از شما دزدی کنند.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید