19 آوریل, 2024

تکنیک جوان نگه داشتن چشم ها

تکنیک جوان نگه داشتن چشم ها

همه ما از چین و چروک اطراف چشم بیزاریم و همیشه به دنبال راهی برای کم کردن یا از بین بردن آنها هستیم . واقعیت این هست که یک روز سرانجام چین و چروک‌هاي دور چشم ظاهر می شوند. پس از سی‌سالگی و با افزایش سن دور از انتظار نیست که حالت چشم‌ه شما تغییر کند و چین‌هاي‌ریزی اطراف آن ظاهر شوند. این رخداد سرانجام می‌افتد

در واقع رفتار شما با بدن خودتان نقش مهمی در روند پیری دارد. به همین علت هست که بعضی از انسانها زودتر پیر می شوند و بعضی‌ها دیرتر. برای این که روند پیری صورت راکه معمولا با چین و چروک‌هاي دور چشم آغاز می شوند کند کنید .

راهای برای کاهش و کند کردن پدید آمدن چین وچروک دور چشم

کرم ضد آفتاب فراموش نشود
کرم ضد آفتاب دوست سلامتی و زیبایی هست. بنابراین هر زمانی که برایتان این سؤال پیش می آید گه چه کاری برای پوست لازم هست مصرف هرروز کرم ضدآفتاب را در اولویت قرار بدهید.

سیگار را رها کنید
به همان اندازه که مصرف کرم ضد‌آفتاب برای سلامت و زیبایی پوست مهم هست کاهش و ترک سیگار نیز اهمیت دارد. شما به خوبی می دانید که سیگار واقعاً زیان آور هست. پس اراده کنید و آن را ترک کنید. منوکسید کربن موجود در دود سیگار سرعت پروسه پیری سلول‌هاي پوست را اکثر میکند و خطوط دور چشم را افزایش میدهد.

 

عادت‌های زیر را تغییر دهید.
چین و چروک‌هاي صورت با عادت‌هاي شما در اخم کردن، فشار دادن چشم‌ها، تنگ‌ کردن انها، خندیدن و بالا انداختن ابرو مرتبط میباشند. هرچقدر فشار زیادی به پوست بیاورید چین‌هاي طبیعی پوست را عمیق‌تر و شدیدتر می کنید. یک راه تندرست و کم‌ خرج برای پیشگیری از عمیق شدن چین و چروک‌ها ماساژ‌ صورت هست.

 

خوابیدن خود را اصلاح کنید
اوضاع خوابیدن هم میتواند باعث ایجادخط روی گونه‌ها، زیر چشم و حتی پیشانی شود. مهم نیست که بالش شما نرم هست یا سفت اما این بسیار اهمیت دارد که چقدر صورت را به بالشت فشار می دهید. شما گاهی می توانید فشار وارد شده و تأثیر آن را پس از بیدار شدن از خواب مشاهده نمایید. برای پیشگیری از ایجاد این خط بهتر هست به پشت بخوابید و یا هر از چندگاهی جهت سر را تغییر بدهید تا فشار روی چشم‌ها و پوست صورت کمتر شود.

ماساژ دور چشم فراموش نشود
چروک‌هاي دور چشم خیلی زود ایجاد می شوند. راه مؤثر برای پیشگیری از آن ها ماساژ پوست هست. برترین شیوه ماساژ این هست که هر شب وقتی کرم دور چشم را می زنید، اطراف چشم را به آرامی ماساژ بدهید تا عضلات دور چشم رها شوند. این که با یک جلسه پاک‌سازی و مراقبت از پوست به خودتان حال دهید

 

میوه‌ها و سبزی‌ها بسیار تاثیر گذارند
مصرف ویتامین‌ها در حفظ سلامت و زیبایی پوست شما بسیار مهم هست. چروک‌هاي صورت و بدن اغلب ناشی از کمبود ویتامین‌هاي «آ» و «اي» میباشند. هرچقدر اکثر آنتی اکسیدان دریافت کنید ویرانی سلول‌هاي پوستی نیز دیرتر رخداد می‌افتند.

 

عینک آفتابی فراموش نشود.
به گزارش پارس ناز اضافه بر بهره گیری از کرم ضدآفتاب بهتر هست که هروقت در آفتاب بیرون میروید از عینک‌هاي محافظ در مقابل اشعه UV بهره گیری کنید.این عینک‌ها اضافه بر پیشگیری از نور آزاردهنده آفتاب، مانع از آن می شود که شما مدام چشم‌تان را در حالت جمع شده و نیمه‌باز نگه دارید. فشار مضاعفی که برای جمع کردن به چشم می‌آورید باعث چروک اطراف چشم می شود. بهره گیری از عینک آفتابی را نیز به عادت‌هاي لباس خود اضافه کنید. چیزی که باید به آن توجه کنید این هست که عینک آفتابی شما باید از برند معتبر و محافظ در مقابل اشعه باشد در غیر این‌صورت فقط به چشم‌هاي‌تان صدمه می زنید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید