26 آوریل, 2024
تفاوت دستگاه‌های نسپرسو

تفاوت دستگاه‌های نسپرسو

تفاوت دستگاه‌های نسپرسو

افرادی که به دنبال حفظ اصالت و طعم واقعی قهوه هستند بهتر است اقدام به خرید قهوه ساز نسپرسو کنند. در حال حاضر دستگاه‌های نسپرسو مختلفی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را برای تهیه سریع نوشیدنی‌های مختلف گرم و سرد قهوه خریداری کنند.

افرادی که سحرخیز هستند یا زمان کافی برای تهیه قهوه‌های اسپرسو، کاپوچینو، لاته و غیره ندارند می‌توانند با خرید یک دستگاه نسپرسو به راحتی آن را آماده و میل کنند. در حال حاضر دستگاه‌های نسپرسو با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که انتخاب بهترین دستگاه قهوه ساز نسپرسو می‌تواند برای افراد مختلف با توجه به نیازهای آن‌ها متفاوت باشد. لذا برای این کار بهتر است که شما اطلاعاتی را در مورد آن‌ها کسب کنید تا به مزایا و معایب دستگاه نسپرسو پی ببرید.

کسب اطلاعات دقیق در مورد دستگاه‌های نسپرسو و تفاوت‌های میان آن‌ها به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتر و دقیق‌تری داشته باشد. به همین دلیل قصد داریم به چند مورد از پرفروش‌ترین دستگاه‌های قهوه ساز نسپرسو با مشخصات آن‌ها اشاره کنیم.

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو لاتیسیما وان

اگر به دنبال خرید یک دستگاه قهوه ساز با قیمت اقتصادی و به صرفه هستید، دستگاه اسپرسوساز نسپرسو لاتیسیما وان گزینه خوبی است. این دستگاه مناسب مکان‌های اداری، مطب‌ها و غیره است؛ زیرا شما بدون نیاز به هیچ گونه کثیف کاری می‌توانید چند نوع نوشیدنی مختلف اسپرسو، لاته، لانگو و غیره را تهیه کنید.

دستگاه لاتیسیما وان نسپرسو ساز، به صورت دستی کار می‌کند و تمام کلیدهای روی بدنه فیزیکی است. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک فشرده است و به رنگ مشکی و سفید در بازار وجود دارد. سیستم کف شیر ساز آن اتوماتیک و هشدار رسوب‌زدایی در آن وجود دارد.

  • در این دستگاه دو محفظه جدا برای شیر و آب در نظر گرفته شده است تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.
  • ظرفیت مخزن زباله آن 10 عدد است و بعد از آن که کار شما با آن تمام شد 9 دقیقه زمان می‌برد تا به صورت خودکار خاموش شود. هم‌چنین زمان آماده به کار آن 25 ثانیه است. لذا به محض این که دستگاه قهوه ساز نسپرسو روشن شد می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
  • در صورتی که شما قصد داشته باشید قهوه‌های مختلفی را با ترکیبات متفاوت ایجاد کنید می‌توانید به صورت دستی برنامه را دستکاری کنید و بعد از استفاده نیز دستگاه قهوه ساز نسپرسو را به صورت خودکار تمیز ‌کنید.
  • یکی از ویژگی های فوق العاده این دستگاه این است که دارای ویژگی و امکان flow stop است و می تواند هر نوشیدنی را بر اساس نوع آن حرارت دهد.

دستگاه قهوه ساز نسپرسو لاتیسیما پرو دلونگی مدل EN750

دستگاه قهوه ساز نسپرسو مدل لاتیسیما پرو، یکی از بهترین دستگاه‌های قهوه سازی است که بدنه آن ترکیبی از فلز و پلاستیک فشرده می‌باشد. مقاومت بدنه آن در برابر ضربه و فشار بالا است. این دستگاه از نمایشگر زیبایی برخوردار است و شما به هنگام تهیه نوشیدنی قهوه با یک پنل تمام لمسی سروکار دارید.

با دستگاه قهوه ساز لاتیسیما پرو دولونگی مدل EN750 می‌توان 7 نوع نوشیدنی مختلف اسپرسو، لانگو، ریستریتو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، فوم شیر داغ و آب داغ تهیه کرد. در زیر به سایر مشخصات دستگاه لاتیسیما پرو دلونگی مدل EN750 اشاره می‌کنیم تا شما با این دستگاه بیشتر آشنا شوید:

  • دستگاه لاتیسیما پرو دلونگی مدل EN750 مجهز به منوی هلپ Help است که میزان حجم شیر و قهوه موجود در هر نوشیدنی را نمایش می‌دهد.
  • کف شیر ابریشمی تولید می‌کند و قادر است غلظت آن را تنظیم کند.
  • به کمک دستگاه لاتیسیما پرو دلونگی مدل EN750 می‌توان آب جوش خالی تهیه کرد. هم‌چنین امکان رسوب‌زدایی دستگاه به صورت اتوماتیک وجود دارد.
  • توان دستگاه لاتیسیما پرو دلونگی مدل EN750 حدود 1400 وات است و رنگ بدنه آن سفید یا سیلور می‌باشد.
  • فشار پمپ آن 19 بار، ظرفیت مخزن آب نیز 1.3 لیتر است. ظرفیت مخزن شیر آن نیز 0.5 لیتر می‌باشد.
  • زمان شروع به کار دستگاه 25 ثانیه است و بعد از 9 دقیقه بدون فعالیت خودکار خاموش می‌شود.
  • ظرفیت سطل زباله آن 13 عدد است. هم‌چنین این دستگاه قادر است برنامه خود را شخصی‌سازی کند تا شما بتوانید هر نوع نوشیدنی قهوه‌ای را میل کنید.

دستگاه نسپرسو ساز دلونگی گرن لاتیسیما

اگر به دنبال خرید دستگاه قهوه ساز نسپرسو در بازار ایران هستید، بهتراست دستگاه نسپرسو ساز دلونگی گرن لاتیسیما را خریداری کنید. شما به کمک این دستگاه می‌توانید 9 نوع نوشیدنی مختلف اسپرسو، لانگو، ریستریتو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، قهوه لاته، فوم شیر داغ و شیر داغ را تهیه کنید.

جنس بدنه دستگاه نسپرسو ساز دلونگی گرن لاتیسیما از پلاستیک فشرده است و مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد. رنگ بدنه این دستگاه سفید یا مشکی است که در بازار هر دو رنگ آن عرضه می‌شود. این دستگاه صفحه نمایشگر ندارد. ولی دکمه‌های آن لمسی است.

دستگاه نسپرسو ساز دلونگی گرن لاتیسیما، سیستم کف شیر ساز و رسوب‌زدایی خودکار دارد و سایر مشخصات آن به شکل زیر می‌باشد:

  • توان دستگاه 1400 وات، فشار پمپ 19 بار است. لذا می‌توان یک قهوه عالی با طعم واقعی به کمک آن تهیه کنید.
  • ظرفیت مخزن شیر 0.5 لیتر و ظرفیت مخزن آب آن 1.3 لیتر است.
  • دستگاه نسپرسو ساز دلونگی گرن لاتیسیما دارای سیستم تمیز کن خودکار است و شما به کمک آن می‌توانید برنامه را شخصی‌سازی کنید. لذا امکان تهیه قهوه‌ها و نسکافه‌ها مطابق با میل شما وجود دارد.
  • زمان آماده به کار این دستگاه 25 ثانیه است و بعد از آن که این دستگاه کار خود را تمام کرد 9 دقیقه زمان می‌برد تا دستگاه خودکار خاموش شود. خوب است بدانید که ظرفیت زباله این دستگاه 10 عدد است.
تفاوت دستگاه‌های نسپرسو

تفاوت دستگاه‌های نسپرسو

دستگاه قهوه ساز نسپرسو لاتیسیما تاچ دلونگی مدل EN560

یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های قهوه ساز در بازار ایران دستگاه قهوه ساز نسپرسو لاتیسیما تاچ دلونگی مدل EN560 است که تفاوت چندانی با دو دستگاه قبلی ندارد. بلکه تنها در ظرفیت مخزن شیر و آب آن کوچک‌تر است. شما با خرید این دستگاه می‌توانید 6 نوع نوشیدنی مختلف تهیه کنید.

بدنه این دستگاه قهوه ساز از پلاستیک فشرده است و به رنگ سیلور در بازار وجود دارد. قیمت آن با توجه به نوسانات بازار متفاوت است. دستگاه قهوه ساز نسپرسو لاتیسیما تاچ دلونگی مدل EN560 به صورت دستی کار می‌کند و در آن صفحه نمایش وجود ندارد؛ اما دکمه‌های آن لمسی است. در این دستگاه سیستم کف شیر ساز خودکار و رسوب‌زدایی اتوماتیک وجود دارد که با خرید آن می‌توانید 6 نوع نوشیدنی مختلف اسپرسو، لانگو، ریستریتو، لاته ماکیاتو، کاپوچینو و کف شیر گرم را تهیه کنید.

  • توان دستگاه قهوه ساز نسپرسو لاتیسیما تاچ دلونگی مدل EN560 حدود 1400 وات است و با فشار 19 بار می‌تواند یک نوشیدنی معطر و عالی برای شما تهیه کند.
  • مدت زمان آماده به کار آن 25 ثانیه است و بعد از این که کار شما با آن تمام شد حدود 9 دقیقه زمان می‌برد تا دستگاه خاموش شود.
  • ظرفیت زباله آن 10 عدد است و امکان شخصی‌سازی برنامه در آن وجود دارد. هم‌چنین بعد از آن که کار شما با دستگاه قهوه ساز نسپرسو تمام شد به صورت خودکار توسط خود دستگاه شستشو داده می‌شود.
  • ظرفیت مخزن شیر و آب آن نیز به ترتیب 0.35 و 0.9 لیتر است.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید