29 مارس, 2024

تشکیل کارگروه 24 ساعته تولید و اشتغال

تشکیل کارگروه 24 ساعته تولید و اشتغال

عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان آذربایجان غربی که با حضور وزیر کشور در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد از تشکیل کارگروه ۲۴ ساعته با حضور ۸ سازمان اقتصادی خبر داد و گفت: با تشکیل این کارگروه تمامی مشکلات طی ۴۸ ساعت قابل حل است.

وی با بیان اینکه نباید ایران را با کشورهای اروپایی و آمریکایی که ثروت خود را طی ۲۰۰ سال با چپاول و غارت در دنیا بدست آوردند مقایسه کرد افزود: ایران با سپری کردن فراز و فرودهای بسیار اکنون کشوری است که تنها با گذشت ۴۰ سال از استقلالش  هنوز هم دشمنان خارجی و داخلی در صدد ضربه زدن به آن هستند و به انحای مختلف تهدیدش می کنند ولی ملت ایران همچنان استوار ایستادگی می کند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه ایران تجارت و تولید کنندگان و دانشمندان قدرتمندی دارد افزود: تجربیات ما را هیچ کشوری ندارد و با وجود شکستهای خود همچنان در حرکتیم و به کشور و نظام خود و انتخابات ان افتخار می کنیم.

وی گفت: دولت در شرایط اقتصادی موجود شبانه روز در صدد حل مشکلات است و اکنون زمان متهم کردن هم نیست بلکه باید هر فرد و مسئول در کشور قدرتمندانه وارد عمل شود تا بتوانیم با کمک هم مشکلات کشور را حل کنیم.

رحمانی فضلی با اشاره به مسئله برجام و عهدشکنی آمریکا تصریح کرد: ما به هیچ عنوان به آمریکا با خروجش از برجام اعتماد نداریم، بازگشت آمریکا به برجام و عذرخواهی او پیش شرط مذاکره ما با اوست.

رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه آمریکا و غرب از طریق سه مسئله نظامی، فشار اقتصادی و تنش‌های اجتماعی در تنگنا قرارداده است افزود: هیچ کشوری حتی آمریکا جرات رودررویی نظامی با ایران را ندارند.

وی ادامه داد: اگرچه آمریکا کشور را دچار مشکلات اقتصادی کرده اما ما بر این مشکلات صد درصد مسلط می شویم و همانند سیل خروشان مسیر مشکلات را هموار می‌کنیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مردم عزت کشور هستند و رضایتمندی ملت اولویت اصلی نظام است افزود: باید در کشور اعتماد سازی، امید و نشاط ایجاد شود تا جامعه دچار رخوت و سکون نشود.

وزیر کشور با تاکید براینکه هیچ مشکلی غیرقابل حل نیست بر لزوم مقابله با فساد تاکید کرد و گفت: سرعت تغییرات در دنیا فرصت تعلل را از انسان می‌گیرد و باید با مدیریت تغییرات و با تلاش ضعفهای موجود را اصلاح و ظرفیت ها و توانمندی های کشور را ارتقا دهیم.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *