26 آوریل, 2024

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

با ترفند های فایل دی همراه باشید : این که بهترنی زمان برای گذاشتن پست در اینستاگرام چه زمانی هست سوالی هست که خیلی به دنبال جواب اون هستند .

این سوالی هست که ذهن خیلی از مدیران پیج های اینستاگرام را مشغول کرده. و در حقیقت جواب این سوال یکم سخت هست چون اگر شما در بهترین زمان اقدام به پست گذاشتن بکنید اون موقع افراد زیادی پست شما را خواهند دید.

مخصوصا با توجه به الگوریتم جدید اینستاگرام که دیده شدن در ساعت اولیه پست گذاری خیلی مهمه.

در این مورد مقالات زیادی نوشته شده و توصیه های خیلی زیادی شده.

یکی گفته فلان ساعت و فلان روز هفته باید در اینستاگرام پست بگذارید و یکی دیگه اومده گفته که اصلا اون ساعت پست نگذارید.

یکی گفته چهارشنبه و اون یکی اومده گفته پنج شنبه.خلاصه هر کسی یه چیزی گفته و این کاملا گیج کنندس.

باید گفت که هیچ جواب کلی برای این سوال نمیشه داد.چرا؟

چون جواب این سوال برای هر کسی و هر شغلی با توجه به مخاطبان و زمینه ای که میخواد پست بگذاره و نوع پست گذاشتن در اینستاگرام متفاوته.

خوشبختانه ، این مقاله دقیقاً به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید!

پس با ما و ادامه مقاله همراه باشید.

هر چقدر شما بتوانید سریعتر به پست گذاشته شده توجه ها را جلب کنید این ضمانت به شما داده میشه تا بیشتر دیده شوید.

به عبارت دیگر اگر شما زمانی که فاوورهاتون آنلاین هستند اقدام به پست گذاشتن بکنید این فرصت را به پستتون میدید تا بیشترین لایک و حتی کامنت رو داشته باشه.

پس پست گذاشتن در ساعت شلوغی اینستاگرام بهترین روش برای گول زدن اینستاگرام هست (;

خوب چجوری باید بفهمیم که مخاطبان و فالوورهای ما کی آنلاین هستند؟

با ترفند زیر از طریق خود اینستاگرام بهترین زمان را پیدا کن :

فقط کافیه به این قسمت برید Insights → Audience.اول به قسمت Insights بروید و از اونجا به قسمت Audience بروید.

اونجا میتونید زمان دقیق ساعتها و حتی روزهایی که فالورهاتون بیشترین فعالیت را داشتند را ببینید.

این قسمت میتونه بهترین اطلاعات رو به شما بده که چطور با توجه به ساعت شلوغی و اوج ، مخاطبان مخصوص خودتان اقدام به پست گذاشتن توی اینستاگرام بکنید.

همچنین از این قسمت اطلاعات بیشتری همچون اینکه چند درصد از فالوورهای شما خان.م و چند درصد آقا هستند.و یا همچنین اطلاعات دیگری مانند اینکه مخاطبان شما از کدوم شهر و کشور هستند را میتوانید پیدا کنید.

خوب اینجوری مشکلمون خیلی راحت تر میشه و تنها کاری که شما باید بکنید این هست که، زمان هایی که بیشترین نفرات آنلاین هستند رو شناسایی بکنید و توی اون زمان ها اقدام به پست گذاشتن بکنید.

جملات زیبا در مورد زندگی

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام به عوامل زیادی بستگی دارد:

۱.پتانسیل ساعات روز و روزهای هفته
این آیتم برای پست هایی در نظر گرفته می‌شود که با توجه به ماهیت محتوایی‌ای که دارند، برای ساعات و روزهای خاصی از هفته مناسبند. به عنوان مثال اگر پست مورد نظر شما تصویری از یک میز غذاست؛ اگر بعد از زمان ناهار(مثلا ساعت ۴) منتشر شود، مورد توجه واقع نمی‌شود و یا مثلا برای آخر هفته‌ها بهتر است از محتوایی سرگرم کننده و انرژیک استفاده شود.

۲.شناخت مخاطب (سن، قشر، جنسیت و…)
شناخت مخاطب هدف، شاید مهم‌ترین آیتم باشد. محتوای شما برای چه سنینی و چه قشری جذاب است؟ این افراد در چه ساعاتی از روز فرصت سر زدن به اکانت اینستاگرامشان را دارند؟

۳.تعداد پست ها در روز
آپلود کردن چند پست پشت سرهم در اینستاگرام هیچ موقع بازخورد خوبی در پی نداشته؛ زیرا مخاطب به پست‌های بعدی توجه کافی را ندارد و گاها دیدن چند پست پی‌در‌پی از یک پیج، مخاطب را عصبی می‌کند.

۴.متمایز کردن پست های تاریخ مصرف‌دار
کانسپت طراحی اینستاگرام به تعبیر من ثبت لحظه‌هاست و مخاطب با دیدن پست‌هایی که در همان لحظه ثبت و منتشر شده‌اند، بیشتر هیجان‌زده می‌شود.اما برخی پست‌ها هستند که اگر در یک بازه زمانی منتشر نشوند ارزش خود را از دست خواهند داد و به قول معروف تا تنور داغ است باید نان را چسباند.
تصور کنید عکسی را که هنگام بارش برف گرفته‌اید را در یک روز آفتابی پست کنید و یا محتوایی که راجع به آتش سوزی محلی تهیه کرده‌اید را هنگامی که تب خبر خوابیده منتشر نمایید. دلیل دیگر این موضوع، هشتگ‎ها هستند که فقط زمانی که هنوز آن موضوع سر زبان‌هاست، جستجو می‌شوند.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید