29 مارس, 2024

اشکان کمانگری در تالار وحدت “عشق نواز” را می‌خواند

اشکان کمانگری در تالار وحدت “عشق نواز” را می‌خواند

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، گروه موسیقی فاخته به سرپرستی رضا موسوی زاده و خوانندگی اشکان کمانگیری تازه ترین اثر خود را با عنوان عشق نواز ، 26 مرداد 1397 ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می برد.

گروه موسیقی فاخته از سال 1371 فعالیت خود را به سرپرستی و آهنگسازی رضا موسوی زاده آغاز نمود و در طی این مدت توانست با برگزاری بیش از 400 اجرا در تهران ، شهرستانها و خارج از کشور نظر مخاطبان جدی موسیقی را به خود جلب نماید.

حضور در جشنواره های کره شمالی و چین ، روسیه، ایتالیا، کره جنوبی، ایرلند،مکزیک ، بلاروس، قطر، ترکیه و همچنین اجرای مستقل در کشورهای اسپانیا ، آمریکا ، قزاقستان و روسیه بخشی از فعالیتهای بین المللی این گروه می باشد.

در این کنسرت قطعات: پیش درآمد دشتی(جرس) و چهارمضراب دشتی از امیر حسین نعمت اللهی، تصنیف درخت از برزین فرهودی، تصنیف قدیمی افسانه عشق –  قلندر، عشق نواز، تصنیف مستان و منزل به منزل  از رضا موسوی زاده، تصنیف تمنای وصال از فرامرز پایور و تصنیف های قدیمی نوا و دلبر توسط هنرمندان گروه اجرا می شود.

در این اجرا اشکان کمانگیری خوانندگی قطعات با اشعاری از مولانا، حافظ، شیخ بهایی وکسرایی را برعهده دارد.

کنسرت گروه موسیقی فاخته 26 مرداد ماه ساعت 22:30 در تالار وحدت اجرا می شود. علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *