19 مارس, 2024
گاف عجیب سریال ستایش 3

گاف عجیب سریال ستایش 3

ماجرای جوان شدن ستایش در فصل سوم

در نقطه شروع فصل سوم «ستایش» چیزی کـه بیشتر از همه ی بـه چشم آمد، تغییر گریم نرگس محمدی بود. بلافاصله بعد از نمایش چهره این بازیگر، واکنش‌ها نسبت بـه آن شروع شد. نرگس محمدی کـه برای بازی در فصل دوم این سریال، با گریم سنگین، بـه زنی میانسال تبدیل شده بود، حالا در شروع فصل سوم در قامت یک زن جوان ظاهر شده اسـت!

ستایشدر ستایش 3 ناگهان جوان شد!

مـا «در فصل 1» با یک زن ۲۰ ساله روبرو بودیم ودر فصل دوم با یک زن ۴۰ ساله و حالا در فصل سوم کـه این شب‌ها روی آنتن شبکه سه میرود شاید در روند داستانی مـا تنها چند ماه از فصل دوم گذشته باشد. زمان پخش ستایش ۲ عده‌اي گفتند چرا ستایش پیر نشده و با یک عینک چهره‌اش تغییر کرده، اما اگر بـه اطراف خود نگاه کنید خانم ۴۰ ساله پیر نیست کـه بخواهیم وی را پیر کنیم!

تحلیل هفت صبح:از ستایش 3

مشکل اصلی اینجاست کـه فصل سوم دقیقاً در ادامه فصل دوم شروع شده و بازیگر اصلی سریال نمی تواند یک شبه تغییر چهره دهد، بنابر این مخاطبان انتظار دارند ستایشی را ببینند کـه چند روز قبلش در فصل دوم دیده‌اند نه ستایشی با یک گریم متفاوت!

گاف عجیب سریال ستایش 3

گاف عجیب سریال ستایش 3

تغییر در عرض 5 دقیقه؟؟؟

حرف آرمان زرین‌کوب درباره این‌کـه خانم ۴۰ ساله پیر نیست کـه بخواهند بـه صورتش چروک اضافه کنند درست اسـت، اما اتفاقاً این سؤال را باید از خود این تهیه‌کننده پرسید کـه چرا در فصل دوم فکر می‌کرده چهره یک خانم ۴۰ ساله این‌قدر پیر و شکسته اسـت؟! در فصل دوم، چهره نرگس محمدی را زنی دیده بودیم با چین و چروک دور چشم و روی پیشانی کـه صورتش بی‌رنگ و رو اسـت و همیشه عینک روی چشم دارد.

حالا یک‌مرتبه چطور میتواند با همان سن، یک‌شبه یا چند ماهه، این‌قدر جوان شده باشد؟ بنظر میرسد علت پخش نشدن خلاصه فصل‌هاي قبلی «ستایش»‌هم بهمین گریم برمی‌گشته. احتمالاً نمی‌خواسته‌اند گریم‌ها را پشت سر هم نشان دهند، چون در این صورت تغییرات خیلی بیشتر بـه چشم می‌آمده اسـت.

 

مـا هم منطق داریم!

نقل قول تهیه‌کننده: «بـه‌نظرم عده‌اي کارشان این اسـت کـه بـه محتوا دقت نمی کنند و از تماشای سریال لذت نمی برند، البته مـن نمی دانم منظور این افراد برای انتقاد از گریم ستایش چیست، چون بنظر مـا این گریم خیلی باورپذیر اسـت.»

تحلیل هفت صبح:

زرین‌کوب طوری توپ رابه زمین مخاطبان معترض انداخته و گفته اسـت عده‌اي بـه محتوا دقت نمیکنند کـه انگار یک مسئله جزئی بوده و مخاطبان بـه‌جای توجه بـه محتوا، دنبال ایراد گرفتن بوده‌اند! گریم نرگس محمدی بـه‌قدری تغییر کرده و جوان شده کـه خیلیها فکر کرده بودند با دو گریم در دو نقش بازی کرده اسـت. در این صورت چطور می توان مخاطبان را مقصر دانست!

مهدی سلوکی در واقعیت، یکسال از نرگس محمدی بزرگتر اسـت. آن‌ها در سریال «بوی باران» خواهر و برادر بودند حالا چطور می توانیم آن‌ها را کنار هم ببینیم و فکر کنیم مادر و پسر هستند! بالاخره هر چقدر هم کـه مخاطبان را ایرادگیر بدانیم، منطق آن‌ها راکه نمی توانیم زیر سؤال ببریم!

آرامش بـه‌جای بوتاکس

نقل قول تهیه‌کننده: «ستایش در فصل قبل مشکلات و نگرانی‌هایي داشت کـه در این فصل ندارد. او در این فصل زنی صاحب انگیزه اسـت، روابط، فرزندانش، زندگی روزمره و همه ی آنچه زندگی وی را در این فصل می‌سازد در فضایی آرامش‌دهنده اسـت و این ها باعث شده کـه او بشاش‌تر شود و مـا این بشاش بودن و آرامش را در چهره او ببینیم.»

گاف عجیب سریال ستایش 3

ماجرای جایگزین شدن بازیگران در سریال ستایش 3
در سری سوم سریال ستایش، چند بازیگر فصل هاي پیشین بـه دلایل متفاوت حضور ندارند و چند هنرپیشه تازه جای آن ها را گرفته اند. علاوه بر این شخصیت هاي جدید نیز بـه مجموعه افزوده شده اند کـه قرار اسـت بچه قصه هاي تازه اي رابه خط اصلی اضافه کنند برای مثال حدیث میرامینی از بازی در فصل ۳ کناره گرفت و لاله مرزبان بجای او ایفاگر نقش نازگل، دختر ستایش اسـت.

همچنین رامسین کبریتی کـه در این سریال ایفاگر نقش صابر پسر بزرگ حشمت فردوس بود، درسال ۹۵ بـه شبکه جم پیوست ودر فصل سوم این سریال حضور ندارد و گویا بجای او از بدلی استفاده کردند کـه در بیشتر سکانس‌ها نمای پشت سرش را شاهد خواهید بود.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *