29 مارس, 2024

چادر معلق در هوا نیم تن وزن را تحمل می‌کند

چادر معلق در هوا نیم تن وزن را تحمل می‌کند

: تولید چادرهایی که در هوا معلق می مانند یکی از روندهای جدید در دنیای گردشگری است، زیرا بسیاری از طبیعت گردان علاقه دارند از این پناهگاه ها استفاده کنند.

چادرهای معلق در هوا هم طبیعت گردان را بهتر در برابر موجودات موذی و همین طور سرما و گرما و رطوبت محیط اطراف حفظ می کنند و هم باعث می شوند آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود.

Bivymok نام تازه ترین چادر طبیعت گردی است که می تواند در هوا معلق بماند و خوابی راحت را در طبیعت برای علاقمندان به ارمغان آورد. این چادر از سه طرف و با استفاده از طناب های بسیار مستحکم به درختان بسته می شود و سپس در هوا معلق می ماند.

این چادر برای افزایش استحکام در راس خود دارای یک سر آلومینیومی است و بدنه آن نیز با استفاده از ترکیبات پلی استر تولید شده که مانع از ورود حشرات می شود و مشاهده محیط اطراف را در یک نمای 360 درجه ممکن می کند. در صورت بارش باران می توان با استفاده از یک پوشش ضدآب مانع از ورود آن به داخل چادر شد.

سه الوار اصلی تشکیل دهنده این چادر و پوشش کششی کف آن تا بدان حد مستحکم هستند که می توانند تا 500 کیلوگرم وزن را تحمل کنند. طول و عرض این چادر 2.4 متر در 1.2 متر بوده و دو فرد بزرگسال به راحتی در آن جای می گیرند. قیمت این چادر که به زودی عرضه می شود 200 دلار است.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *