28 مارس, 2024
واتساپ بیزینس چیست و چه تفاوتی با واتساپ معمولی دارد ؟

واتساپ بیزینس چیست و چه تفاوتی با واتساپ معمولی دارد ؟

واتساپ بیزینس چیست و چه تفاوتی با واتساپ معمولی دارد ؟

فایل دی : شاید اولین تفاوت مشهود میان واتس اپ و واتس اپ بیزینس به لوگوی این دو اپ مربوط شود. به طور کلی نماد گوشی تلفن از لوگوی واتس اپ بیزینس حذف شده و یک حرف «B» جای آن را گرفته.

شناسایی چت‌ها
در ضمن اگر حساب کاریتان یک پیام جدید دریافت کند واتس اپ با نمایش نوار کوچکی به شما یادآوری می‌کند که موضوع این بحث کاملا کاریست.

در دسترس بودن
متاسفانه دسترسی به اپ واتس اپ بیزینس هنوز برای تمام کاربران ممکن نشده و فقط اندرویدی‌ها قادر به دریافت آن هستند. اما نگران نباشید نسخه iOS نیز در حال توسعه است.

شرح کسب و کار
در واتس اپ بیزینس شما می‌توانید یک صفحه مناسب برای کسب و کارتان بسازید و اطلاعاتی چون آدرس، شرح کسب و کار، ساعات کاری و لوکیشن خود را در آن قرار دهید. به لطف این موضوع مشتری‌ها به راحتی می‌توانند از جزئیات کسب و کار شما مطلع شوند و به تبع وقتتان کم تر به توضیح دادن اضافی تلف خواهد شد.

واتساپ بیزینس چیست و چه تفاوتی با واتساپ معمولی دارد ؟

واتساپ بیزینس چیست و چه تفاوتی با واتساپ معمولی دارد ؟

پاسخ‌های سریع
واتس اپ بیزینس ویژگی جالبی هم به نام Quick Reply دارد که با آن می‌توان خیلی سریع تر به یک سری از پیام‌ها پاسخ داد. به لطف این موضوع شما می‌توانید برای پاسخ به برخی سوالات پرتکرار از پاسخ‌های از پیش تعریف شده استفاده کنید و کمی بیشتر برای خود وقت بخرید. برای استفاده از پاسخ های آماده کافیست از کلید «/» استفاده کنید و به انتخاب یکی از پاسخ‌های آماده بپردازید.

خوش آمد گویی
علاوه بر این، واتس اپ بیزینس به شما اجازه می‌دهد که برای مشتری‌های تازه خود پیام خوش آمد گویی نیز تنظیم کنید. با این کار، هر فردی که به حساب کاری شما پیام بفرستد به صورت خودکار یک پیام از پیش تعریف شده دریافت خواهد کرد که متن آن بهتر است معرف کسب و کار شما باشد

اطلاعیه عدم سرویس دهی
یکی دیگر از ویژگی‌های جالب واتس اپ بیزینس، ویژگی Away Message است که با آن می‌توانید برای زمان‌هایی که سرویس‌دهی ندارید، پیامی منحصر به فرد تعیین کنید تا در آن ساعات برای مراجعه کنندگان ارسال شود.

برچسب گذاری
برای متمایز کردن چت‌‌ها واتس اپ بیزینس به شما اجازه می‌دهد که روی آن‌ها بر چسب بگذارید. به لطف این موضوع به راحتی می‌توانید روی چت‌های مختلف، برچست‌های گوناگون بگذارید و به این طریق آن‌ها را دسته بندی کنید.

حذف بکاپ واتساپ در اندروید

جستجوی دقیق تر
علاوه بر تمام ویژگی‌های اضافه‌ای که واتس اپ بیزینس دارد، باید به این هم اشاره کنم که شما در این اپلیکیشن قادر به جستجوی دقیق تر در میان چت‌هایتان نیز هستید. این یعنی شما می‌توانید پیش از شروع فرآیند جستجو، فیلترهایی را در نظر بگیرید و بازه جستجو را محدود کنید تا زودتر به چیزی که دنبالش هستید برسید.

لینک کوتاه
همانند واتس اپ معمولی، واتس اپ بیزینس نیز می‌تواند برای هر کاربر یک لینک کوتاه اختصاصی ایجاد کند. البته بر خلاف نسخه معمولی، واتس اپ بیزینس این کار را به صورت خودکار انجام می‌دهد تا مشتری‌ها خیلی راحت بتوانند با پیدا کردن و لمس این لینک‌های کوتاه به درگاه ارتباطی فروشنده‌ها متصل شوند.

 

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

2 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *