19 مارس, 2024
همراه بیمار در بیمارستان

همراه بیمار در بیمارستان

همراه بیمار در بیمارستان

یکی از مشکلاتی که افراد بستری در بیمارستان و خانواده های آنان با آن درگیرند، مسئله همراه بودن با بیمار در طول مدت بستری است و از آنجایی که بستگان بیمار به دلیل مشکلات و مسائل مختلف امکان حضور دائمی و مستمر بر بالین بیمار را ندارند، استخدام همراه بیمار در بیمارستان را به شما پیشنهاد می کنیم.

از طرفی حضور در بیمارستان به عنوان همراه تجربه ایست که شاید هیچ یک از ما آن را نداشته باشیم، همچنین نتوانیم بیمار را به طرزی شایسته در انجام امور همراهی کنیم ، همراه بیمار می تواند به نحوی شایسته بیمار ما را همراهی کند.

همراه بیمار در ایام بیماری شخص کمک شایانی به شخض بیمار و خانواده آن می تواند بکند. البته که در بسیاری از مواقع  می تواند همان پرستار سالمند باشد.

در ایام سخت بیماری شخص این همراه بیمار است که می تواند باری از دوش خانواده بیمار کم کرده و یکی از درگیری های آنها را کاهش دهد. لذا استفاده از همراه بیمار مجرب و کار آزموده در بازه بیماری می تواند بسیار اثربخش باشد. در این جا نکاتی بیان می­ شود که برای مراقبت از بیمار به شما و خانواده های شما در ایام بیماری کمک کند.

مهارت های کلیدی همراه بیمار
مراقب بیمار برای مراقبت بهتر از بیمار، باید بیماری و عوامل شدید شدن یا کم شدن اثر آن را بشناسد تا بتواند در شرایط مختلف اقدامات پیشگیرانه مفید انجام دهد. همراه بیمار باید بداند که برای مراقبت بهتر از بیمار چگونه بر بیماری نظارت کند و بداند که در زمان هایی که سطح بیماری جایی که باید باشد، نیست، چه کاری باید انجام دهید.

مراقب بیمار باید بتواند در مراقبت از بیمار، داروها را مدیریت کنید و تمامی داروها را مطابق نسخه های پزشکان در زمان خود به بیمار ارائه نماید. همراه بیمار باید قادر باشد تاثیر رفتارها را بر بیماری بررسی کنید. برای مراقبت از بیمار باید تغذیه و نحوه ی زندگی و برنامه روزمره اصولی تنظیم کند.

مراقب بیمار باید برای مراقبت از بیمار و حفظ سلامتی آن، به همراه او ورزش کند. همراه بیمار بایستی نسبت به شرایط بیمار به حجم ورزش و فعالیت بدنی مناسب بیمار اشراف داشته باشد تا عوارض منفی متوجه بیمار نگردد. مراقب بیمار بایستی برای مراقبت از بیمار مواظب علایم منفی بیماری بوده و راه های مقابله با آن شرایط را داشته باشد.

هزینه همراه بیمار در بیمارستان
هزینه همراه بیمار در بیمارستان با توجه به نوع مراقبتی که از بیمار می کند و همچنین شرایط بیمار متفاوت می باشد. منظور از نوع مراقبت یعنی این که آیا بیمار به مراقبت تخصصی نیاز دارد و یا نه؟ مراقبت ساده؟ و آیا مراقب باید به صورت روزانه در بیمارستان حضور داشته باشد و یا به صورت شبانه روزی؟ البته وضعیت جسمی و روانی بیمار نیز بر هزینه همراه بیمار در بیمارستان موثر است.

مثلا آیا این که بیمار شما به چه دلیل در بیمارستان بستری شده است. برای اجابت مزاج می بایستی از لگن استفاده کند و یا این که با کمک می تواند بلند شود و راه برود. آیا بیمار در بیمارستان دچار بی خوابی های مداوم می باشد و یا به صورت عادی می تواند استراحت کند و بخوابد.

آیا همراه بیمار خود باید برای وعده های غذایی؛ غذا تهیه کند و یا این که از غذای بیمارستان می تواند استفاده کند؟ همه این موارد می تواند در هزینه همراه بیمار در بیمارستان موثر باشد. قبل از اینکه اقدام به استخدام همراه بیمار در بیمارستان نمایید بهتر است که در مورد این شرایط با همراه بیمار خود صحبت کنید و وضعیت موجود را برای او توضیح دهید.

همراه بیمار در تهران
بسیاری از خانواده ها که در شهرهای کوچک زندگی می کنند خود ترجیح می دهند که وظیفه مراقبت از بیمار خود در بیمارستان را بر عهده بگیرند.

همراه بیمار در بیمارستان

آنها می توانند با اطرافیان خود به راحتی تقسیم وظیفه نمایند. ولیکن بیشتر خانواده هایی که در تهران زندگی می کنند به دلیل بعد مسافت؛ شاغل بودن و … ترجیح می دهند که از خدمات همراه بیمار در تهران استفاده نمایند.

افرادی که به عنوان همراه بیمار در تهران مشغول به کار هستند به صورت مقطعی و نیمه وقت کار می کنند. و با شرایط مراقبت در بیمارستان به خوبی آشنا هستند.

زیرا که مراقبت در منزل می تواند بسیار متفاوت تر از مراقبت در بیمارستان باشد. در واقه همراه بیمار بودن در بیمارستان خود نیازمند مهارت و تجربه می باشد. اگر شما به همراه بیمار در تهران دسترسی داشته باشید می توانید از موسسات پرستاری کمک بگیرید.

وظایف همراه بیمار در بیمارستان
وظایف همراه بیمار نیز با توجه به شرایط بیمار شما می تواند متفاوت باشد. البته که وظایف همراه بیمار را شما و پزشک بیمار شما مشخص می کند. و همراه بیمار موظف می باشد که در تمام مدتی که در بیمارستان حضور دارد به بهترین نحو از بیمار شما مراقبت نماید.

البته وظایف همراه که به بهترین نحو با تیم مراقبتی و پرستاری بیمارستان و هم چنین خانواده بیمار همکاری داشته باشد. تا بتواند گام موثری در روند بهبود بیماری فرد داشته باشد. به هیچ عنوان وظایف همراه بیمار نبایستی با وظایف پرستاران و یا بهیاران بیمارستان در تداخل باشد بلکه لازم است که به بهترین نحو با هم دیگر تعامل داشته باشند.

به شما توصیه می شود که شرح وظایف  را از ابتدا با او به صورت دقیق و مشخص در میان بگذارید و هم چنین به صورت مکتوب نیز در اختیار او قرار دهید و با توجه به وظایفی که بر عهده ی او می گذارید از او انتظار پاسخ گویی داشته باشید.

همراه مریض در بیمارستان
شما می توانید برای مراقبت از مریض خود در بیمارستان اقدام به استخدام همراه مریض در بیمارستان نمایید. همراه مریض هم به صورت روزانه؛ ساعتس؛ و هم شبانه روزی می تواند در خدمت مریض شما در بیمارستان باشد.

اگر مریض شما نیاز به خدمات تخصصی دارد می تواند همراه در مریض بیمارستان بهیار و یا کمک پرستار استخدام نمایید که در مقابل همراه ساده هزینه بالاتری را به شما تحمیل می نماید. وظایف همراه مریض در بیمارستان و ان که چند روز را شما به آن احتیاج دارید را از همان ابتدا مشخص نمایید.

در برخی مواقع که مریض شما بد حال است و همراه مریض بایستی مدت طولانی را در بیمارستان حضور داشته باشد به شما پیشنهاد می شود که هر چند روز یک بار همراه مریض در بیمارستان برای استراحت مرخص نمایید. غالبا بیست و چهار ساعت کافی می باشد و در آن مدت از همراه بیمار دیگری استفاده نمایید.

پرستار بیمار می بایستی در ایام مراقبت از بیمار با پزشک او در ارتباط بوده و شرایط خاص با پزشک متخصص در میان بگذارد تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری گردد.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *