19 مارس, 2024

معرفی لاک های مختلف

همانطور که انتخاب کردن رنگ لباس در استایل ما تغییری ایجاد می‌کند انتخاب رنگ لاک هم می‌تواند به استایل ما زیبایی ببخشد.شاید در بازار لاک‌های متنوعی را دیده باشید، ولی ندانید که هر کدام چه اسمی دارند و روی ناخن شما چه شکلی می‌شوند؟!ما در این مقاله به شما اسامی لاک‌ها و نوع کاربردشان را توضیح خواهیم داد. با استایلی مجله زیبایی همراه باشید.

دسته بندی لاک‌ها بر اساس کاربرد:

لاک مات:

همانطور که از اسمش مشخص است این لاک رنگ براقی ندارد و کاملا مات است. این لاک برای همه‌ی فصل‌ها زیباست. اگر رنگ آن را متناسب با فصل انتخاب کنید به ناخن‌های شما جلوه‌ی خاصی می‌بخشد.

لاک براق کننده:

شاین یا براق بودن این لاک باعث جلب توجه در زیبایی ناخن می‌شود. حتی می‌توانید بعد از اینکه ناخن خود را طراحی کردید برای براق تر شدن آن از این لاک استفاده کنید.

لاک براق کننده

لاک ترک:

این لاک باعث ترک‌های زیبا روی ناخن شما می‌شود مثل شیارهایی که روی تنه درخت میبینید، به همین زیبایی. این لاک یک لاک خاص است که طرفداران خاص خود را دارد. برای اینکه ترکی روی لاک شما ایجاد شود ابتدا باید یک رنگ لاکی را روی ناخنی رو خود بزنید و بگذارید تا لاک شما خشک شود. سپس روی لاکی که خشک شده است، لاک ترک را بزنید چند ثانیه صبر کنید تا خشک شود در نهایت طرح زیبایی را روی ناخن خود میبینید.

لاک ژلیش:

ما خانم‌ها همیشه دنبال لاک هایی با دوام بالا هستیم.اگر شما جزو این دسته هستید پیشنهاد میکنم از این لاک‌ها استفاده کنید چرا که به راحتی پاک نمی شود.لاک ژلیش لاکی است که پکیج مخصوصی دارد که شامل بیس کد، لاک ژله‌ای رنگی، تاپ کد و لاینر می‌شود.پیشنهاد میکنم اگر ناخن‌های شما کاشت است به سراغ این دسته از لاک‌ها نروید.

لاک ژلیش

لاک‌های کریستالی یا اکلیلی:

اگر شما جزء آن دسته از خانمها هستید که طرفدار لاک هایی با زرق و برق هستید پیشنهاد من به شما این دسته از لاک‌ها است. این لاک‌ها مثل لاک‌های ژلیش دوام بالایی دارند و به راحتی از روی ناخن شما پاک نمی شوند.

لاک اکلیلی-کریستالی

لاک آینه‌ای:

اگر شما طرفدار مد و زیبایی هستید پیشنهاد من به شما لاک آینه ای یا به اصطلاح لاک کروم می‌باشد، چرا که این دسته از لاک‌ها حالت آینه ایی دارند و به راحتی می‌توانید با لباسهایتان ست کنید.

لاک آینه‌ای

لاک شنی:

لاک‌های شنی، لاکی است که برجستگی زیبایی به ناخن‌های شما می‌دهد و سریع خشک می‌شود. همین باعث شده که بین خانمها پرطرفدار باشد. لاک‌های شنی دارای شش رنگ (صورتی، قرمز،آبی کله غازی، نقره ایی ،مشکی و  بنفش ) می‌باشد. طرز استفاده از این لاک به این صورت است که ابتدا بایستی لاک خود را بزنید تا زمانی که لاک شما خشک نشده است انگشت خود را در ظرفی که حاوی شن‌های مخصوص ناخن است بزنید تا به ناخن شما بچسبد و در نهایت اضافه‌های آن را با یک قلموی تمیز پاک کنید.نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است این لاک‌ها ظاهری مات به ناخن‌های شما می‌دهد که می‌توانید با لاک براق کننده به آن جلا و زیبایی دهید.

لاک شنی

لاک مخملی:

لاکی که به ناخن شما حالتی پرزدار یا مخملی می‌دهد و همین باعث زیباتر دیده شدن ناخن شما میشود. طرز استفاده از این لاک به این شکل است که شما در ابتدا لاک را میزنید تا موقعی که هنوز لاک خشک نشده ، انگشت خود را در پودر مخصوص لاک مخملی قرار دهید تا به ناخن‌های شما بچسبد و در آخر با قلموی تمیز اضافه‌های آن را پاک کنید(طرز استفاده این لاک دقیقا مثل لاک شنی است). استفاده از این لاک بسیار ساده است ولی با همین سادگی می‌توانید برجستگی زیبایی به ناخن‌های خود بدهید.

لاک مخملی

لاک‌های نئونی:

اگر دوست دارید که ناخن هایتان حسابی بدرخشد و اهل رنگ هایی با طیف جیغ هستید پیشنهاد میکنم سراغ این لاک بروید چرا که در شب حسابی نمایان می‌شود. برای استفاده از این لاک بهتر است که روی ناخنتان دو لایه لاک سفید بزنید و بگذارید تا خشک شود. یک لایه از لاک نئون را بزنید در نهایت پس از خشک شدن روی ناخنتان جلوه و زیبایی آن را روی ناخن خودتان احساس کنید.

لاک نئونی

لاک مغناطیسی:

در این دسته از لاک‌ها براده‌های آهن وجود داره که راحت میتونید به ناخنتان طرح‌های منحصر بفردی بدهید. برای استفاده از این لاک باید لاک خود را بزنید، اجازه دهید که لاک شما خشک شود اینکار را چند بار تکرار کنید تا لایه ضخیمی از آن را روی ناخن خود داشته باشید سپس آهن ربا را 10 تا 15 ثانیه روی ناخن خود به سلیقه خود بچرخانید تا شکل دلخواه روی ناخن خود ایجاد کنید. سپس بگذارید تا لاکتان کامل خشک شود چرا که لاک مغناطیسی نسبت به لاک‌های دیگر دیرتر خشک می‌شود.در نهایت اگر می‌خواهید که ناخن شما براق شود از لاک براق کننده استفاده کنید.

لاک مغناطیسی

منبع: مجله سلامت و زیبایی استایلی

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *