19 مارس, 2024
فریت بار چیست

فریت بار چیست؟

فریت بار چیست :وقتی که فردی می خواهد به خارج از کشور، لوازم زندگی اش را ارسال کند (مثلا کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند)  و این لوازم بیشتر از حد مجاز تعیین شده در هواپیما باشد، باید بار را اصطلاحا فریت کنند.

 

برای مثال اگر شما بخواهید که برای ادامه تحصیل یا مهاجرت به کشور آمریکا سفر کنید و وسایل چندانی بجزء چند دست لباس، یک لپ تاپ و لوازم کوچک بهداشتی با خود حمل نمی کنید. خوب شما براحتی می توانید این وسایل را در کوله پشتی و یا ساک و چمدان تان حمل کنید.

اما زمانی که قصد دارید به صورت خانوادگی مهاجرت کنید و به خواهید لوازم منزل خودتان را که  شامل یخچال،تلویزیون،مبل،فرش و… را با خود به کشور جدید ببرند، دیگر نمی توانند این وسایل را با خود براحتی به هواپیمایی که قرار است با آن سفر کنند، به کشور مد نظرخودتون ببرید. بلکه بارها باید “فریت” شوند.

در حال حاضر شرکت جهان کالا کارگو یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مربوط به ارسال بار به دیگر کشور ها از قبیل فریت بار به آمریکا،فریت بار به کانادا،فریت بار به استرالیا،فریت به آلمان،فریت بار به ترکیه ودیگر کشور ها می باشد.

 

انجام مراحل فریت بار به این صورت می باشد شما ابتدا با شرکت جهان کالا کارگو تماس می گیریدو بار خودتون رو به اونها تحویل می دید و شرکت جهان کالا کارگو پساز محاسبه قیمت ، بار شما را به مقصد می رساند.

فریت بار از طریق حمل و نقل هوایی به صورت زیر می باشد:

معمولا پس از Boarding  کامل مسافرین هواپیما، و آماده شدن بار آنها جهت سوار کردن به هواپیما ، البته به مقدار مجاز تعیین شده برای هواپیما ، اقدام به انتقال بارهای فریت شده به مقصد می کنند.

 

پس از تماس و هماهنگی های بعمل آمده با آن شرکت ما جهت فریت بار، ما کارگران و ماشین هایی جهت بردن وسایل و لوازم شما به ترمینال بار فرودگاه ارسال می نماییم . بسته بندی و حمل بار شما درست همانند آن است که با استفاده از یک شرکت باربری در تهران، می خواهید اسباب کشی کنید. پس لازم نیست نگران باشد.

 

اطلاعات بیشتر در مورد فریت بار به کشور های مختلف:

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آلمان

فریت بار به کانادا

فریت بار به استرالیا

 

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *