19 مارس, 2024
فریت بار

فریت بار مسافری چیست

اگر قصد مهاجرت یا سفر به کشورهای دیگه رو داشته باشید، حتما مشکلاتی از قبیل فریت بار یا ارسال بار ، فریت بار مسافری ، هزینه فریت بار ، هزینه فریت بار به خارج از کشور و ارسال بار مسافر به خارج از کشور می تواند یکی از دغدغه و مشکلات شما باشد، این که چقدر بار ببریم؟ از چه ایرلاینی استفاده کنیم و…..

بریم سر اصل مطلب ،اصلا فریت بار مسافری یعنی چی ؟…فریت بار مسافری به بارهوایی مسافر گفته میشه که از طریق گمرک فرودگاه ها و از طریق صدور بارنامه هوایی با هزینه کمتری نسبت به اضافه بار همراه مسافر به کشور یا همان مقصد شما ارسال می شود.

فریت بار مسافری چیست

لوازمی را میتوان به صورت فریت بار مسافری ارسال کرد که به عنوان لوازم شخصی مسافر محسوب بشوند. البته هر کشوری در این مورد قواعد خاص خودش رو داره برای مثال در این زمینه فریت بار ترکیه با فریت بار فرانسه تفاوت دارد.

فریت بار]dsj

فریت بار مسافری برای چه کسی مقرون به صرفه می باشد.
قبل از هر کاری باید بدانیم که حمل بار به صورت فریت بار مسافری برای شما مقرون به صرفه است یا اینکه بارخودتان را به صورت بار همراه با خودمان داخل پرواز ببریم .

فریت بار چیست

بیشترین ایرلاین ها تا سقف 25 الی 30 کیلوگرم اجازه حمل بار همراه مسافر را به شما می دهند و اگر بار شما بیشتر بر این مقدار باشد باید به ازای هر کیلو مبلغی بین 10 الی 20 دلار بسته به ایرلاین و مقصد شما و یا مبلغی در حدود 100 دلار به ازای هر بسته باید بابت ارسال بار به خارج از کشور پرداخت کنید.پس بهتر است قبل از پرداخت هزینه فریت بار به خارج از کشور برای حمل بار خود اولویت بندی کنید.

ما در شرکت جهان کالا کارگو آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه فریت بار مسافری هستیم.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *