19 مارس, 2024

فریت بار به فرانسه

فریت بار به فرانسه (فریت بار به مارسی)

ارسال بار به مارسی، ارسال بار به فرانسه،فرستادن بار به فرانسه ،حمل اثاثیه به فرانسه

یکی از زیباترین شهرهای فرانسه مارسی می باشد،مارسی در جنوب کشور فرانسه واقع شده است.

جمعیت شهر مارسی نزدیک به یک میلیون نفر می باشد. این شهر یکی از بزرگترین بندرهای تجاری فرانسه محسوب می گردد و نقش قابل توجهی در اقتصاد فرانسه ایفا می کند.

قدمت شهر مارسی بسیار طولانی می باشد به همین دلیل جاذبه های دیدنی و تاریخی زیادی در این شهر وجود دارد . برخی از بناهای زیبای این شهر شامل سالن کنسرت لودم ،کلیسای نتردام و کاخ لون شان می باشد.

از نظر آب و هوایی شهر مارسی فرانسه دارای آب و هوای مرطوب می باشد ولی باید توجه داشت که در مارسی زمستان معتدل و تابستان خشک می باشد .

شهر مارسی بیشتر روز آفتابی را در فرانسه دارا می باشد تابش آفتاب در این شهر نزدیک به 3000 ساعت می باشد.

شهر مارسی دومین شهر توریستی فرانسه به حساب می آید و بیشتر شهرت شهر مارسی به خاطر موزه ها و بناهای باستانی قدیمی می باشد .

شهر مارسی سالیانه مقصد بیش از 1.5 میلیون  گردشگر می باشد که برای تفریح یا تجارت به این شهر سفر می کنند.

شهروندان ایرانی نیز از جمله افرادی هستند که در طول سال برای تفریح و تجارت و همچنین گذراندن دوره های تحصیلی به این شهر مهاجرت می کنند.

مهمترین مسئله در این مسافرت فریت بار به فرانسه یا ارسال بار  مسافران به فرانسه می باشد .

خیلی از افراد از نحوه فریت بار به فرانسه اطلاع دقیقی ندارند . به همین خاطر ما در ادامه اطلاعاتی در مورد فریت بار به فرانسه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

خدمات شرکت جهان کالا کارگو  جهت فریت بار به کشور فرانسه (فریت بار به مارسی) شامل موارد زیر می باشد.

بسته بندی بار  , ارسال بار به مارسی

بیشتر مسافرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر بندری مارسی هستند نگران این موضوع می باشند که به بار ارسالی آنها به مارسی در طول و مدت مسیر آسیب و یا صدمه های احتمالی وارد گردد .

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی جهان کالا کارگو با ارائه ی خدمات اصولی و استاندارد در رابطه با بسته بندی و استفاده کردن از مرغوب ترین نوع کارتن جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی , اسباب و اثاثیه و لوازم منزل و غیره ….. و همچنین با سود بردن و استفاده کردن از افراد متخصص و با تجربه و مجرب در زمینه ی بسته بندی تا امروزه بهترین نوع خدمات را برای کسانی که قصد داشته اند مسافرت بلند مدت و اقامت به شهر مارسی داسته باشند را ارائه کرده و شهروندان ایرانی در این مورد هیچگونه دغدغه و مشکلی ندارند.

 

انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر

برخی مسافران ضروری می دانند در این مورد برای انجام امورات مربوط به تشریفات گمرکی , کارشناس فریت بار را شخصا همراهی کنند .

با این حال مسافران بیشتری هم هستند که تمام امورات مربوط به انجام دادن تشریفات گمرکی را بر عهده س شرکت فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می گیرد و هدف تمامی کارکنان شرکت فریت بار و حمل بار هوایی جهان کالا کارگو کسب رضایت شهروندان ایرانی می باشد.

 

اخذ بارنامه جهت ارسال بار به مارسی

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی جهان کالا کارگو در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی بسیار پایین مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی همچون , شرکت هواپیمایی امارات , ترکیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره … را جهت ارسال بار به مارسی فرانسه بر عهده دارد.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *