28 مارس, 2024
فروش فوری محصولات سایپا از روز دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ آغاز شد

فروش فوری محصولات سایپا از روز دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ آغاز شد

فروش فوری محصولات سایپا از روز دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ آغاز شد

به گزارش فایل دی :: شرکت سایپا که طی چند ماه گذشته چندین مرحله فروش فوری و پیش فروش غیرقطعی محصولات خود را به مرحله اجرا در آورده بود، در جدیدترین طرح ویژه آذر ۹۹ هشت محصول شامل پنج مدل نیسان و تیبا و پراید را با قیمت قطعی و بر اساس مکانیزم قرعه‌کشی به فروش می‌رساند.

گروه صنعتی سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور نقش عمده‌ای در تامین نیازهای مشتریان به ویژه محصولات اقتصادی و ارزان قیمت در بازار ایران ایفا می‌کند. محصولات این کمپانی با توجه به نبود رقبای مهم در بازار ایران توانستند جایگاه بالایی در میان مشتریان ایرانی برای خود دست و پا کنند و جزو محصولات پرفروش بازار به شمار می‌روند.

خودروهایی همچون تیبا، سایپا ۱۵۱ (پراید وانت) و نیسان وانت در زمره همین محصولات نسبتا اقتصادی دسته‌بندی می‌شوند و هر کدام به نوبه خود بخش عمده بازار را در دست دارند. به عنوان مثال تیبا صندوقدار که در این طرح با قیمت حدود ۸۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد، بعد از توقف عرضه پراید ارزانترین سدان کوچک اقتصادی بازار ایران لقب گرفته و عمده مشتریان کمتربرخوردار جهت خریداری اتومبیل صفر کیلومتر به سراغ این محصول می‌آیند.

فروش فوری محصولات سایپا از روز دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ آغاز شد

فروش فوری محصولات سایپا از روز دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ آغاز شد

سایپا ۱۵۱ یا (پراید وانت) نیز در این طرح با قیمت ۹۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد و با وجود تمام انتقادهایی که پیرامون ظاهر و عملکرد آن وجود دارد، موفق شده سهم نسبتا مناسبی از حوزه حمل و نقل درون شهری بازار کشور را به خود اختصاص دهد.

دیگر محصول نام‌آشنا ارائه شده در این طرح نیسان وانت زامیاد است که در قالب مدل‌های تک سوز ساده و آپشنال، دوگانه سوز معمولی و آپشنال و نیسان دیزل یورو ۵ با قیمتی در حدود ۱۷۷ تا ۲۶۴ میلیون تومان با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه توسط شرکت سایپا به فروش می‌رسد. مدل جدیدتر نیسان که با نام پادرا تولید می‌شود نیز در این طرح گنجانده شده و با قیمت حدود ۲۳۲ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است متقاضیان در این طرح همچون گذشته ابتدا باید در فرایند قرعه‌کشی فروش فوری حضور یابند. ضمنا تمامی محدودیت‌های پیشین نظیر دارا بودن گواهینامه رانندگی، عدم خرید از ایران خودرو و سایپا طی ۴۸ ماه گذشته، عدم انتقال حق برنده شدن در قرعه کشی به غیر، ممنوعیت ثبت نام مشتریان حقوقی، عدم دارا بودن پلاک فعال انتظامی و … همچنان پا برجا هستند. مشتریان می‌توانند از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه با ورود به وب سایت فروش سایپا، نسبت به انتخاب خودرو مورد نظر اقدام کنند.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *