19 مارس, 2024
بازداشت طولانی مزاحمان در چهارشنبه سوری

بازداشت طولانی مزاحمان در چهارشنبه سوری

با نزدیک شدن به چهار شنبه آخر سال( چهارشنبه سوری) باز بحث استفاده از مواد محترقه گرم شده و پلیس هم در خصوص چهارشنبه سوری پیام های خوبی به مردم داده است که در ادامه این پیام ها برای

سردار رحیمی در پلیس آگاهی تهران با اشاره به کشف مواد محترقه در روزهای اخیر گفت: این عملیات مدتهاست شروع شده و پلیس آگاهی، پلیس امنیت و پلیس پیشگیری در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند.

وی با اشاره به کشف ۱۷تن انواع مواد محترقه پرخطر و غیرمجاز گفت: ما در این مدت ۳ باند بزرگ تهیه، توزیع و انتقال مواد محترقه خطرآفرین را شناسایی و دستگیر کردیم.

رئیس پلیس پایتخت افزود: کشفیات ما بالغ بر ۷۳ میلیون انواع مواد محترقه است که از این میان ۸ تن مواد کشف شده بسیار پرخطر هستند.

سردار رحیمی با اشاره به دستگیری ها در این رابطه نیز گفت: تاکنون ۷۴ نفر را در این زمینه دستگیر کرده ایم که بیشتر در بخش تهیه، توزیع و فروش مواد محترقه فعال بوده اند.

بازداشت طولانی مزاحمان در چهارشنبه سوری

بازداشت طولانی مزاحمان در چهارشنبه سوری

وی ادامه داد: همچنین ۱۱ انبار بزرگ توزیع کننده مواد را شناسایی و پلمپ کردیم. در همین زمینه ۱۴ دستگاه خودرو که حمل کننده مواد محترقه بودند، توقیف شدند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه ارزش ریالی مواد کشف شده ۴ میلیارد تومان است، گفت: ما جلسات متعددی را با اصنافی چون رنگ فروشی ها، خرازی ها و فروشندگان مواد شیمیایی داشتیم. بعضی از آنها با ما خیلی همکاری کردند و متاسفانه برخی علیرغم هشدارها به کارهای غیرقانونی ادامه دادند.

بازداشت طولانی مزاحمان در چهارشنبه سوری

سردار رحیمی اضافه کرد: در چهارشنبه آخر سال کنترل اقشار آسیب پذیر را به طور جدی در دستور کار قرار دادیم و با مجوزهای قضایی که اخذ شد، در صورتی که افراد مسائل ایمنی را رعایت نکنند، برخورد شدیدی با آنها خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: همچنین خودروی افرادی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کند، توقیف می شود و به شدت با آنها برخورد شده و این توقیف تا پس از پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

سردار رحیمی با بیان اینکه نیروی انتظامی تهران بزرگ آمادگی کامل برای چهارشنبه سوری کم خطر و کم مسئله را دارد، گفت: مرکز ۱۱۰ تهران بزرگ به صورت شبانه روزی آماده دریافت مطالب شهروندان گرامی است.

وی در پایان گفت: تاکنون ۴ خودروی متخلف که ایجاد مزاحمت می کردند، توقیف شدند.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *