28 مارس, 2024
حذف اکانت فیس بوک

آموزش حذف اکانت فیس بوک بصورت کامل

آموزش حذف اکانت فیس بوک بصورت کامل

فایل دی : حذف اکانت فیسبوک به دو صورت موقت و دائمی قابل انجام است . در نوع اول، این امکان به شخص داده می‌شود تا دوباره حساب کاربری‌اش را با تمامی اطلاعات موجود بازیابی کند. اما با حذف دائمی اکانت، قابلیت بازگردانی آن وجود نخواهد داشت.

حذف اکانت فیس بوک به صورت دائمی فرآیند آسانی بوده و به طی مراحل زیادی نیاز ندارد.

برای پاک کردن اکانت فیسبوک خود به صورت همیشگی، وارد صفحه مخصوص حذف اکانت فیسبوک شوید. در صورتی که از حساب کاربری خود خارج شده‌اید، اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و در صفحه جدید با نمایش پیغام، بر روی دکمه آبی رنگ Delete My Account کلیک کنید. با انتخاب این گزینه از شما خواسته می‌شود تا رمز عبور و کد نمایش داده شده را وارد نمایید. با به پایان رساندن این مراحل، اکانت شما حذف خواهد شد.

حذف اکانت فیس بوک

حذف اکانت فیس بوک

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که با این کار، حساب کاربری به مدت دو هفته در حالت غیرفعال قرار گرفته و امکان بازگردانی آن برای کاربر وجود دارد. در صورتی که پس از طی این دو هفته وارد حساب کاربری نشوید، اکانت‌تان به صورت دائمی حذف خواهد شد.

پیش از حذف اکانت فیس بوک به صورت دا‌ئمی بهتر است به نکات زیر هم توجه کنید:

این امکان در اختیار کاربر قرار گرفته تا به جای حذف دائمی اکانت فیسبوک، آن را به صورت موقت غیر فعال کند. برای این کار وارد مسیر Setteings > General > Manage your account شده و از آنجا بر روی Deactivate your account کلیک کنید. برای فعال سازی مجدد اکانت تنها کافی است یک بار وارد حساب کاربری خود شوید.

شما می‌توانید از داده‌های خود مانند تصاویرتان در فیسبوک پشتیبانی گرفته و پس از آن حساب کاربری خود را حذف کنید. برای این کار می‌توان از بخش تنظیمات اکانت کاربری و انتخاب گزینه Start My Archive اقدام کرد.

اینجا بخوانید >>>  فیلم گرفتن از دسکتاپ ویندوز 10

در صورتی که به تازگی مراحل حذف اکانت را طی کرده‌اید، تا دو هفته این فرصت به شما داده می‌شود تا در صورت پشیمانی با Log in شدن، پاک شدن دائمی حساب کاربری را کنسل کنید.

در صورت حذف دائمی حساب کاربری فیسبوک و بعد از طی 14 روز فرصت پشیمانی، هیچ راهی برای بازگرداندن اکانت وجود نخواهد داشت.

با حذف اکانت، برخی فعالیت‌ها مانند پیام‌های ارسالی، همچنان برای دیگر کاربران باقی می‌ماند.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *