18 آوریل, 2024

۹ آبان، تاریخ رونمایی رسمی گوشی جدید آنر

 به طور قطعی می‌توان گفت یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های نمایشگاه IFA 2018، بخشی بود که کمپانی آنر خبر از یک گوشی جدید را داد و تیزری از آن برای عموم به نمایش گذاشت. گوشی جدید آنر Magic 2 خواهد بود.

طبق معمول، مانند گوشی‌هایی که قرار است معرفی شوند، اطلاعات زیادی از Magic 2 آنر در بسیاری از سایت‌ها بارگذاری شده است. سایت‌های فعال در زمینه فناوری به چند نمونه از مشخصات کلیدی آن اشاره کرده‌اند و رندرهای این گوشی را در سایت خود آپلود کرده‌اند. در میان این همه اطلاعات تا به حال، خبری از معرفی رسمی این گوشی و تاریخ رونمایی آن نبود اما به تازگی کمپانی آنر با انتشار تصویری از این گوشی، خبر رونمایی رسمی آن را هم داد.

زمانی که وارد سایت این کمپانی چینی بشوید، یک پوستر تبلیغاتی این شرکت از آنر Magic 2 نمایان می‌شود که تاریخ رونمایی رسمی آن یعنی 31 اکتبر (نهم آبان) را نشان می‌دهد. این رونمایی یکی از مورد انتظارترین رونمایی‌های امسال بوده است چرا که در خبرهای فاش شده از آن گفته شده این گوشی با فناوری شارژ فوق سریع Magic، صفحه نمایش بدون حاشیه و چند قابلیت هوش مصنوعی و از همه مهم‌تر دوربین سلفی بیرون جهنده معرفی خواهد شد. در ادامه پوستر Honor Magic 2 را مشاهده کنید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *