16 آوریل, 2024
پولدارترین فوتبالیست جهان

پولدارترین فوتبالیست جهان

پولدارترین فوتبالیست جهان

هرگاه اسم پوبدارترین فوتبالیست میاد همه نگاه به سمت لیونل مسی و کریستین رونالدو  جلب می شود اما حقیقت چیز دیگری می باشد پولدارترین فوتبالیست جهان بازیکنی 19 ساله می باشد . نام این بازیکن بولیکایا بازیکن تیم لستر سیتی هست.

شناخت پولدارترین فوتبالیست جهان

علت ثروت این بازیکن این می باشد که این بازیکن برادرزاده پادشاه برونئی می باشد . ثروت این بازیکن به غیر از درآمدش از فوتبال بسیار قابل ملاحظه می باشد . او کار خودرا در تیم هاي انگلستان آغاز کرده و همین حالا برای لستر سیتی توپ میزند.بعداز آنکه تیم چلسی از موقعیت مالی او مطلع شد قراردادی 2 ساله با او منعقد کرد اما یک سال بعد «بولکیا» با قرار داد 3 ساله به لسترسیتی پیوست.

پولدارترین فوتبالیست جهان

پولدارترین فوتبالیست جهان

هزینه هاي قابل توجهی که خانواده فوتبالیست جوان لسترسیتی در طول ماه صرف می‌کنند بسیار بیشتر از تصورات است ، پدر او دریک گفت و گو گفت که گاهی دریک ماه 35 میلیون پوند صرف ماشین و ساعت و قلم هاي طلا سفید میکنم .2.300 خودروی لوکس از دارایی هاي دیگر آنهاست که «بولکیا»

پولدارترین فوتبالیست جهان

مدل هاي سفارشی از کمپانی فراری و رولس ، رویز را برای خود انتخاب کرده و به بهانه هاي مختلف خریداری کرده است.پدر بازیکن جوان لسترسیتی یک استادیوم با هزینه ي 12.5 میلیون پوندی را برای رشد ورزش افتتاح کرد.«بولکیا» دریک گفتگو کوتاه گفت از زمانی که یادم می‌آید پابه توپ بودم و پدرم همیشه به من می‌گفت که برای رسیدن به هدفم هر هزینه اي را می پذیرد.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *