28 مارس, 2024
نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ ویندوز 10

فیلم گرفتن از دسکتاپ ویندوز 10

فیلم گرفتن از دسکتاپ ویندوز 10

مجله خبری فایل دی : امروز می خواهیم به شما یاد بدیم چه طوری از صفحه نمایش ویندوز 10 خود فیلم بگیرید .برای فیلم گرفتن از دسکتاپ در ویندوز 10 مراحلی که در زیر بیان میکنم را باید مرحله به مرحله پیش برید.

روش های قید شده در ادامه بهترین روش های فیلم گرفتن از صفحه نمایش در ویندوز می باشند امیدوارم از این آموزش لذت ببرید. نظر فراموش نشه!!!!

آموزش اول : فیلم گرفتن از دسکتاپ بدون هیچ برنامه خاصی

فیلم گرفتن از دسکتاپ ویندوز 10

بعضی کاربران فکر می کنند که برای انجام این کار باید از نرم افزارهای مخصوصی استفاده کنند، در صورتیکه خود ویندوز10  هم دارای ویژگی است که این کار را انجام می دهد البته این کار به مدل کامپیوتر شما و قدرت سخت افزاری آن بستگی دارد.

این کاربرد ویندوز 10 از دید بسیاری از کاربران پنهان می باشد اما باید بدانید که ویندوز این قابلیت را دارد و می تواند از روی دسکتاپ فیلمبرداری کند. برای انجام این کار در قسمت جستجوگر ویندوز، کلمه Xbox را جستجو و برنامه نصب شده Xbox app را باز کنید. سپس با استفاده از کیبورد، دکمه های Windows+G را همزمان بفشارید و Yes, this is a game را کلیک کنید.

می توانید روی Start recording کلیک کرده و یا کلیدهای Windows+Alt+R را همزمان بفشارید تا فیلمبرداری آغاز شود. ویدیوهای ضبط شده با فرمت MP4 در پوشه ای با نام Videos/Capture ذخیره می شوند.

برای استفاده از این قابلیت باید شرایط زیر را داشته باشید:

Intel Quick Sync H.260
Nvidia NVENC
AMD VCE

 

روش دوم : ضبط فیلم از صفحه نمایش  با  snagit

Snagit عملیات عکس برداری و فیلم برداری از صفحه نمایش را با بهترین کیفیت و بالاترین کارایی انجام می دهد. به همین دلیل است که Snagit انتخاب اول افرادی است که قصد ساخت برنامه های آموزشی تحت ویندوز را دارند.

توسط نرم افزار Snagit شما می توانید عکس برداری یا فیلم برداری را از تمام صفحه انجام دهید، و یا آن را محدود به یک پنجره یا منوی خاص در یک نرم افزار کنید. همچنین می توانید Hotkey های مختلفی را برای نرم افزار تعریف کنید تا به سرعت بتوانید از قسمت های مورد نظر خود تصویر برداری کنید

فیلم گرفتن از دسکتاپ ویندوز 10

همچنین بعد از ذخیره عکس یا فیلم از صفحه نمایش، توسط Snagit امکان اضافه کردن افکت های مختلف و ویرایش آنها وجود دارد.

در مجموع، نرم افزار Snagit بهترین نرم افزار برای ایجاد یک کاتالوگ آموزشی به صورت عکس، و یا تهیه فیلم آموزشی از یک نرم افزار است.

روش سوم : ثبت و ضبط هر چيزي از صفحه رايانه خود با bandicam

بندیکم يک برنامه ضبط صفحه سبک براي ويندوز 10 یا 7  است که ميتواند هر چيزي در صفحه رايانه شما را با ويديو کيفيت بالا ضبط کند.

Bandicam در پيش بردن ضبط بازي با نرخ فشرده سازي زياد،در حالي که کيفيت ويديو را نزديک به کار اصلي حفظ مي کند،کمک مي کند،و آن کارايي برتري نسبت به ساير برنامه هاي ضبط که توابع مشابه ارائه مي دهند ارائه مي کند.

این نرم افزار همانند برنامه snagit رایگان می باشد و شما می توانید آخرین نسخه برنامه Bandicam را از اینجا دانلود نمایید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

1 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *