28 مارس, 2024
دعای عهد

فواید شگفت انگیز دعاها بر سلامتی روح و جسم

 فواید شگفت انگیز دعاها

دعا برای حفظ از قضا و قدر

برای محفوظ ماندن از اتفاقات ناگهانی هزار و بیست و سه مرتبه خواندن جمله مبارکه «توکلت علی الله» (به خدا توکل کردم) بسیار موثر و مجرب است.

دعا برای دیدن فرد مورد نظر در خواب

به جهت دیدن فرد یا شیء مورد نظر در خواب خواندن این سه اسم مقدس «النور» و «الباسط» و «الظاهر» به تعداد زیاد با رعایت طهارت و پاکی بدن و لباس طاهر و در مکان مقدس) موثر است.

هنگام روبرو شدن با مشکل
رسول اکرم (ص) فرموده است:هر کس که اندوه یا غم یا سختی یا بلاء به او رسیده، دعای زیر را بخواند:
«الله ربی، لا اشرک به شیئا، توکلت علی الحی الذی لا یموت»«خدا پروردگار من است. چیزی را شریک او قرار نمی دهم. توکل می کنم بر زنده ای که نمی میرد.»

فواید شگفت انگیز دعاها

فواید شگفت انگیز دعاها

دعا برای تسخیر دیگران
هر کس هفت مرتبه آیه ۷ از سوره ممتحنه «عسی ان یجعل بینکم و بین الذین عادیتهم منهم موده و اله قدیر، و الله غفور رحیم» را به کف دست خود بخواند و بدمد، سپس به صورت خود بکشد، هر که او را ببیند، دوستش دارد.

دعا برای فروش خانه و ملک
هر کس می خواهد خانه و یا سرمایش بفروش رسد، دعای زیر را نوشته و به آن محل نصب کند، زودتر به فروش می رسد.
«ربنا آتنا من لدنک رحمه و هیی لنا من امرنا رشدا» «پروردگارا، ما را از سوی خودت رحمتی عطا کن، و راه نجاتی برای ما فراهم ساز».

دعا برای طلب فرزند
«ابی بکربن حرث بصری گوید: به حضرت صادق (ع) عرض کردم:تمام خاندان من از دنیا رفته اند و مرا فرزندی نیست تا از او نسب من باقی بماند، پس چه کنم؟حضرت فرمود: در حال سجده دعای زیر را بخوان.«رب هب من لدنک ذریه طیبه انک سمیع الدعاء رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین»
«خدایا به من فرزندانی پاکیزه کرامت کن که تو دعا را می شنوی، خدا مرا تنها مگذار و و فرزندی برومند به من عطا کن در حالی که تو بهترین وارثان هستی.» (سوره آل عمران آیه ۳۸)

دعای عهد

دعا برای عمر طولانی و حسن عاقبت
امام زین العابدین (ع) در دعای خویش، از خداوند عمر طولانی توام با سعادت درخواست می کند و عرضه می دارد:
«واجعلنی ممن اطلت عمره، و حسنت عمله، و اتممت علیک نعمتک، و رضیت عنه، و احییته حیاه طیبه فی ادوم السرور، و اسبغ الکرامه، و اتم العیش»
«خدایا مرا در زمره کسانی قرار ده که عمرش را دراز، و کردارش را نیکو گردانیده ای و نعمتت را بر او تمام کرده ای و از وی خرسندی، و زندگی خوش و توام با پایدارترین شادمانی و کاملترین کرامت و معیشت عطایش فرموده ای.»

دعا برای عبور از پل صراط
رسول اکرم (ص) فرموده است: «وضو را کامل بگیر، تا از صراط همچون ابر بگذری.»
«کمال وضو» به این است که دعاهای مخصوص در هنگام شستن اعضای وضو خوانده شود.

متن چند دعا به همراه فضیلت ها و برکات اونها براتون آماده کردیم که در ادامه براتون قرار میدم ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *