ما را حمایت کنید
 

رژیم لاغری سریع

قبل از اینکه شروع به خواندن مقاله کنید لازمه چند نکته رو بهتون توضیح بدم. در این مقاله تعداد زیادی از رژیم های لاغری سریع گفته شده که این رژیم ها میتوانند در طول مدت کوتاهی وزن شما را کم کنند، اما چرا این قابلیت را دارند چون چیزی که شما در این رژیم ها از دست می دهید آب بدن هست نه چربی!! پس معلومه بعد از مدت کوتاهی وزنتان به حالت اولیه بر میگرده! یک زمانی  برای کاهش وزن عجله دارید و تصمیم گرفتید که یکی از این رژیم ها را استفاده کنید. بهتون  توصیه می کنم اولا بیش از یک دوره رژیم را تکرار نکنید و اگر قصد تکرار داشتید چند ماه به بدنتون فرصت بدید.

 

رژیم لاغری سریع 7روزه سوپ کلم

رژیم لاغری سریع همراه با پاک سازی در 20 روز

رژیم لاغری سریع چربی سوزی 3 روزه

 

رژیم لاغری 7روزه سوپ کلم:

رژیم لاغری سریع

در این رژیم غذای شما می توانید سوپ کلم را به میزان نامحدود مصرف کنید و در کنار آن:

روز اول: هر گونه میوه به جز موز را مصرف کنید.
روز دوم: سبزیجات بصورت نا محدود، سیب زمینی پخته با کره
روز سوم: هرگونه میوه جز موز + سبزیجات پخته بصورت نامحدود
روز چهارم: تا 8 عدد موز + شیر فاقد چربی بصورت نا محدود
روز پنجم: مقدار زیادی گوشت گاو به همراه گوجه فرنگی + 6-8 لیوان آب
روز ششم: گوشت گاو + سبزیجات بصورت نامحدود
روز هفتم: برنج قهوه ای+ آب میوه های شیرین نشده ولی در این روز از سوپ کلم بعنوان میان وعده استفاده کنید.
موارد غیر مجاز در این رژیم:
مصرف نان / الکل / نوشابه های گازدار
نحوه تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ترکیبی از انواع سبزیجات کم کالری با گوجه فرنگی، سوپ پیاز طعم دار مخلوط، عصاره یا آب سیزیجات

 

رژیم لاغری سریع همراه با پاک سازی در 20 روز

در این رژیم خوردن نوشابه های گازدار، قند و شکر، شیرینی و شکلات و کلوچه،نوشابه های الکلی و لیموناد، نان سفید و پاستا و سیب زمینی و ماکارونی جدا ممنوع هست و باید از مصرفشون خودداری کنید:

روز 1-2 روز های گرسنگی
برای تمام روز 1 تا 2 لیتر شیر ، 1ل اب گوجه فرنگی ، 2 واحد نان گندم سبوس دار
روز 3-4 روز پروتئین
8-9 صبح: 1 فنجون فهوه با شیر ،1/2 ق چ کره ،1/2 ق چ عسل،یک تکه نان سبوس دار
1-2 بعد از ظهر: 1ل اب گوشت ، 100 گرم گوشت قرمز یا ماهی ، 1 واحد نان سبوس دار
4-5 عصر 1ل شیر یا چای ،1/2 ق چ عسل
7 عصر: 100 گرم گوشت پخته یا 2 عدد تخم مرغ ابپز ،50 گرم پنیر ،1ل شیر
روز 5-6 روز سبزیجات
8 صبح: 2عدد سیب یا 2 عدد پرتقال
12 ظهر: سوپ سبزیجات و سالاد سبزیجات فاقد سیب زمینی
4-5 عصر: 2 عدد سیب یا 2 عدد پرتقال
7 عصر :سالاد سبزیجات شامل کلم برگ،چغندر و هویج ، 1واحد نان سبوس دار 1ل چای ،1/2 ق چ عسل
توجه کنید:

*روزی 1 عدد مولتی ویتامین مصرف شود
*از پنیر محلی کم نمک استفاده شود
*این رژیم غذایی رو تا 20 روز ادامه دهید
*کاهش وزن بعد از اتمام رژیم 12 تا 15 کیلو هست

پیشنهاد پزشک اوما: رژیم لاغری | چگونه لاغر شویم؟

رژیم لاغری چربی سوزی 3 روزه
رژیم لاغری
شرکت کنندگان ادعا می کند در عرض چند روز می توانند تا 4 کیلو وزن از دست بدهند. این رژیم شامل سه روز مصرف موادغذایی با کالری بسیار کم است که در چهار روز آینده کالری مصرفی حدود 1200 کیلوکالری – 1500 کیلوکالری است. در اینجا برنامه غذایی سه روزه ذکر شده است:

روز اول:

صبحانه: 1 کف دست نان سبوس دار با 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی، 1/2 گریپ فروت، 1 فنجان قهوه یا چای.
ناهار: یک کف دست نان سبوس دار، 1/2 فنجان ماهی تن، 1 فنجان قهوه یا چای
شام: 85 گرم گوشت، 1 فنجان لوبیا سبز، 1 سیب کوچک، 1/2 موز، 1 فنجان بستنی وانیلی.
روز دوم:

صبحانه: 1 تکه نان تست (سبوس دار)، 1 تخم مرغ پخته شده، 1/2 موز.
ناهار: 1 تخم مرغ پخته، یک فنجان پنیر خامه ای، 5 کراکر نمکی.
شام: 2 عدد هات داگ، 1/2 فنجان هویج و 1/2 فنجان کلم بروکلی، 1/2 موز، 1/2 فنجان بستنی وانیلی.
روز سوم:

صبحانه: 1 قوطی کبریت پنیر +5 کراکر نمکی و یک سیب
ناهار: 1 کف دست نان سنگگ، یک تخم مرغ
شام: یک فنجان ماهی تن، 1/2 موز، 1 فنجان بستنی وانیلی. میان وعده بین وعده های غذایی مجاز نیست. قهوه سیاه و چای سبز فاقد شکر مجاز است.
دلیل این که این رژیم غذایی باعث کاهش سریع وزن می شود این است که این برنامه کم کالری است. این برنامه رژیم غذایی طولانی مدت نیست و نباید بیش از سه روز دنبال شود.

.



ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *