29 مارس, 2024
درگیری در محدوده نهاد ریاست جمهوری

درگیری در محدوده نهاد ریاست جمهوری

درگیری در محدوده نهاد ریاست جمهوری

معاون امنیتی استانداری تهران جزئیاتی از حادثه تیراندازی در اطراف میدان پاستور را تشریح کرد.

معاون امنیتی استاندار تهران گفت که فرد مهاجمی که با استفاده از سلاح سرد و ایجاد درگیری قصد عبور از گیت نهاد ریاست جمهوری را داشت، توسط ماموران حفاظت نهاد دستگیر شد.

محسن همدانی افزود: حوالی ساعت 11 امروز یک مرد حدودا 35 ساله قصد عبور از گیت نهاد ریاست جمهوری را داشت که به دلیل همراه داشتن سلاح سرد با ماموران حفاظت نهاد درگیر می شود.

وی اظهار کرد: درهمین ارتباط، نامبرده با سلاح سرد به نیروهای حفاظت حمله کرده که این امر منجر به تیراندازی ماموران نهاد و مصدوم شدن فرد مهاجم می شود.

همدانی تصریح کرد: فرد مهاجم توسط نیروهای حفاظت نهاد ریاست جمهوری بازداشت و به بیمارستان منتقل شده است.

معاون امنیتی استانداری تهران تصریح کرد:‌ در تلاش هستیم تا هویت فرد مصدوم و علت اقدام او را جویا شویم.

جزئیات حادثه امروز نهاد ریاست‌جمهوری از زبان استاندار تهران

استاندار تهران با اشاره به جزییات حادثه امروز در محدوده نهاد ریاست‌جمهوری گفت: باید صبر کنیم وضعیت فرد مورد نظر بهتر شود و روند بازپرسی از وی انجام گیرد تا جزییات حادثه مشخص شود.

درگیری در محدوده نهاد ریاست جمهوری

درگیری در محدوده نهاد ریاست جمهوری

وی افزود: اطلاع من از این حادثه در حد کلیاتی است که مطرح شده است. باید صبر کنیم وضعیت فرد مورد نظر بهتر شود و روند بازپرسی از وی انجام گیرد تا جزییات حادثه مشخص شود.

استاندار تهران یادآور شد: با توجه به اینکه فرد مورد حامل قمه بوده و به هشدار نیروهای امنیتی هم توجه نکرده، فکر می کنم رسیدگی به این مساله در حال حاضر بر عهده قوه قضاییه باشد.

یکی از شاهدان عینی این حادثه که در محدوده پاستور زندگی می‌کند گفت: «در این محدوده برای ورود افراد ناشناس باید با نیرهای امنیتی هماهنگی صورت بگیرد. امروز برای هماهنگی عبور تعمیرکار لباسشویی از منزل خارج شدم که شنیدن صدای شلیک باعث شد به سمت گیت دوم بروم و با فرد مهاجم که به علت اصابت گلوله نیروهای امنیتی روی زمین افتاده بود مواجه شدم. »

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *