18 آوریل, 2024
جذاب ترین رنگ موهای 2018

جذاب ترین رنگ موهای 2018

جذاب ترین رنگ موهای 2018

آمبره طلایی‎

برای این که این رنگ آمبره به خوبی روی موها پدیدار شود، باید تغییر رنگ از تیره به روشن را خیلی ملایم و بدون این که مشخص شود، اعمال کنید، بدین شکل که رنگ تیره از فرق سر شروع شده و به مرور به رنگ روشن و بلوند طلایی انتهای مو می‌رسد.

 نارنجی سوخته

جذاب ترین رنگ موهای 2018

جذاب ترین رنگ موهای 2018

رنگ موی نارنجی سوخته، نیمی نارنجی و نیمی قرمز است، اما در رنگ نهایی تفاوت این دو رنگ مشخص نیست و شما موهایی یکدست و یکرنگ دارید. این رنگ بعنوان یکی از ده رنگ موی برتر سال ۲۰۱۸ برای پوست هاي روشن بیشتر پیشنهاد می‌شود.

 رنگ موی عسلی آمبره

به این ترکیب رنگ مو به اصطلاح چشم ببر گفته می‌شود، رنگی که ترکیبی از رنگ موی عسلی، آمبره و قهوه اي روشن است. این رنگ مو حتی زمانیکه ریشه موها رشد می‌کند نیز زیبایی ناب خودش را حفظ میکند.

 

 رنگ موی شکلاتی و صورتی روشن

ترکیبی غیرعادی از رنگ قهوه اي شکلاتی و صورتی روشن که وقتی کنار هم قرار میگیرند سایه روشن هاي زیبایی ایجاد میکنند. این ترکیب رنگ موی تیره و هایلایت هاي زیبایش بسیار مدرن و به روز است و بعنوان یکی از ده رنگ موی برتر سال ۲۰۱۸ معرفی شده است.

 رنگ موی عسلی روشن

جذاب ترین رنگ موهای 2018

جذاب ترین رنگ موهای 2018

مرز باریکی بین رنگ موی عسلی روشن و بلوند وجوددارد. دراین رنگ مو که بسیار روشن و طبیعی است اثری از رنگ زرد یا طلایی دیده نمی‌شود. این رنگ موی طبیعی برای هر رنگ پوستی جذابیتی متمایز خواهد داشت.

 

 رنگ موی ترکیبی فانتزی

رنگ موی ترکیبی فانتزی بعنوان یکی از ده رنگ موی برتر سال ۲۰۱۸ به اصطلاح رنگ جواهر گفته می‌شود، رنگ موی ترکیبی از رنگ هاي فانتزی اما نه به شکلی که مشابه سایر رنگ هاي فانتزی بیش از حد خودش را پدیدار کند. این ترکیب رنگ یکی از سخت ترین ترکیب هاي رنگ است که باید با توجه و ظرافت خاصی مراحل رنگ کردن مو در آن طی شود.

 

 رنگ موی بلوند کرم

جذاب ترین رنگ موهای 2018

جذاب ترین رنگ موهای 2018

این رنگ مو، رنگی ملایم تر و سبک تر نسبت به سایر رنگ هاي بلوند است که روشنی آن به سوی رنگ کرم می‌رود. رنگ موی بلوند کرم، رنگی مناسب برای فصل هاي سرد بخصوص زمستان است ودر کنار لباسهای رنگ گرم و تیره زمستانی به خوبی خودش را نشان میدهد.

 

 رنگ مو بلوند برنز

به این رنگ مو بلونز «ترکیبی از بلوند و برنز» گفته می‌شود. این رنگ به مو هاي تیره به خوبی بعد و حجم میدهد. میتوانید از این رنگ بعنوان هایلایت، لا به لای موهایتان استفاده کنید.

 

رنگ مو سفید یا بلیچ

رنگ موی سفید شاید رنگی نباشد که افراد زیادی برای موهای شان انتخاب کنند ، هرچند سفید شدن مو تا این حد هم مراحل سختی را لازم دارد و رسیدن به چنین رنگی بسیار سخت است. این رنگ بعنوان یکی از ده رنگ موی برتر سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است.

 

رنگ موی خاکستری

رنگ موی خاکستری که آنرا رنگ موی فلفل نمکی هم میخوانند رنگی عجیب اما در عین حال زیباست. این رنگ مو یکدست طوسی یا خاکستری نیست بلکه در آن ترکیبی از رنگ مشکی، سفید و خاکستری دیده می‌شود که همین چالش آنرا نسبت به سایر رنگ هاي خاکستری متمایز می سازد.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *