24 آوریل, 2024
بهترین فوتبالیست آسیا مشخص شد

بهترین فوتبالیست آسیا مشخص شد

شبکه تیتان اسپورت چین با همکاری و مشارکت فاکس اسپورت آسیا تا روز پنجم ژانویه 2018 «16 دی ماه 1396» برترین بازیکن سال آسیا را از بین 5 نامزد نهایی که از دید روزنامه نگاران در فهرست اصلی قرار گرفتند را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

در فهرست نهایی نامزدهای انتخاب مرد سال آسیا درسال 2017 اسم یکی ازستاره هاي جوان ایران نیز دیده میشود.سردار آزمون مهاجم اول ایران و باشگاه روبین کازان روسیه بازیکنی است که شرکت کنندگان دراین نظرسنجی نامش را در بین چهار بازیکن دیگر قرار دادند تا این شانس را داشته باشد که به سربلندي بزرگی برسد.

انتخاب بهترین فوتبالیست آسیا مشخص شد

علاوه بر ستاره ایرانی اسم چهار بازیکن دیگر هم چون سون هیونگ مین «کره جنوبی» از باشگاه تاتنهام انگلیس، عمر الخریبین «سوریه» از باشگاه الهلال عربستان، پائولینیو«برزیل» ستاره سابق باشگاه گوانگ ژو چین و کنونی بارسلونا درکنار رافائل داسیلوا «برزیل» از باشگاه اوراواردز ژاپن نیز در فهرست نهایی انتخاب مرد سال آسیا توسط شبکه تلویزیونی تیتان اسپورت چین و فاکس اسپورت آسیا دیده می شود.

بهترین فوتبالیست آسیا مشخص شد

بهترین فوتبالیست آسیا مشخص شد

بنا به اعلام قبلی قرار است مرد سال آسیا در مخصوصاً برنامه اي دراین شبکه تلویزیونی روز پنجم ژانویه در چین انتخاب و رسما معرفی شود از همین رو باید منتظر ماند و دید رقابت سردار آزمون با چهار حریف سرشناسی که دراین فهرست دیده می شود در انتها به کجا ختم خواهد شد.

البته سال ۲۰۱۷ پایان خوبی برای سردار ایرانی نداشت. آزمون که حضورش در روبین‌کازان به همراه بردیف حرف وحدیث‌هاي زیادی را همراه داشت به دنبال این بود که با عملکرد خوب و گل‌هاي زیاد مثل همیشه خودی نشان داده و حضور دریک تیم روسی را برای‌آخرینبار تجربه کند. او آغاز خوبی در روبین‌کازان نداشت.

بهترین فوتبالیست آسیا مشخص شد

باوجود درخشندگی هم زمان در تیم ملی اما در تیم‌باشگاهی‌اش نتوانست نشانی از ستاره همیشگی داشته باشد. هر هفته قرار بود آخرین هفته بحران سردار باشد و او با یک گل به روزهای بدی که برای هر مهاجمی پیش می آید پایان دهد. این هفته اما هنوز نرسیده و آمار یک گل در 20 هفته تبعات زیادی برای او داشته است.

نخستین خسارت این آمار بد، افت قیمت آزمون بود. آزمون که ماه آخر سال 2016 با رسیدن به قیمت 13 میلیون یورو در بین تمام بازیکنان ایرانی رکورددار شده بود در پایان سال ۲۰۱۷ با افتی فاحش به مبلغ ۹میلیون یورو رسید.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید