29 مارس, 2024
استفاده از جنین در محصولات پپسی

استفاده از جنین در محصولات پپسی

استفاده از جنین در محصولات پپسی ،کرافت،نستله

یک سناتور آمریکایی یک گاف و سوتی عجیب داد که حقیقتی دردناک را فاش کرد که شرکت های پپسی ،کرافت ،نستله از جنین سقط شده به عنوان ظهم دهنده در محصولات خود استفاده کرده است . این شرکت ها شرکت های بزرگی می باشند که مشتری های میلیونی در سراسر جهان دارند.

اظهارات سناتور رالف شورتی در مورد پیامدهای اخلاقی این عمل و تاکید بر اینکه ایالت اوکلاهاما درصدد صدور قانون جدیدی برای ممنوعیت این اقدام است، ناظران اجتماعی را با این سوال مواجه کرده است که مگر تا پیش از این، چنین اقدامی از سوی پپسی، نستله و کرافت انجام می‌شده است؟!
تصویری دلخراش از یک جنین که کبد وی برای استفاده در طعم‌دهنده‌ها، توسط کارکنان آزمایشگاه شرکت پپسی از بدن وی خارج شده است.

استفاده از جنین در محصولات پپسی

استفاده از جنین در محصولات پپسی

استفاده از جنین در محصولات پپسی
براساس این گزارش در سایت اوباما، خبرگزاری آسوشیتدپرس و روزنامه O’Collegian برای اولین بار این خبر را منتشر و عنوان کردند: شورتی بعد از این اظهارات، پاسخی به تماس‌های آنها برای توضیح در مورد این مسئله نمی‌دهد. سرانجام رادیوی تولسا موفق شد با سناتور تماس بگیرد و او در این مصاحبه عنوان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که این سه شرکت با استفاده از کبد جنین‌های سقط شده، به ایجاد طعم دهنده برای نوشیدنی‌های خود اقدام می‌کنند.

سناتور شورتی در این مصاحبه رادیویی همچنین عنوان کرد: “ما قصد نداریم اجازه دهیم که تولید این نوع کالاها در اوکلاهاما صورت بگیرد. براساس اذعان نشریات اسراییلی، پپسی و نستله از حامیان مالی رژیم صهیونیستی هستند اما کمک‌های پپسی از سال 1980 در پی تهدید دولت‌های عربی به قطع خرید از این شرکت، حالت مخفیانه پیدا کرد.

ما در فایل دی جدیدترین آموزش ها را برای شما فراهم نموده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *